آیفون SE در آزمون گیک‌بنچ برتری خود نسبت به همه پرچمداران اندرویدی را نشان داد

آیفون SE

آیفون SE 2020 اپل با قیمت 400 دلاری موفق شده است امتیازی بهتر از گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ در گیک بنچ بدست بیاورد.

اپل چندی پیش بالاخره از آیفون SE خود رونمایی کرد، آیفون ارزان قیمت و جمع و جوری که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرد. این گوشی اگرچه ظاهری شبیه به آیفون 8 داشت و حتی باعث شد تا اپل فروش آیفون 8 را متوقف کند، اما به پردازنده A13 Bionic مجهز شده بود، پردازنده پرچمداری که در آیفون 11 پرو مکس به کار رفته بود.

این گوشی اگرچه نسبت به آیفون 11 در برخی از قابلیت‌ها عقب بود، اما بعضی قابلیت‌های کاربردی همچون حالت پرتره برای بلور کردن پس زمینه و پشتیبانی از تکنولوژی HDR اپل و... در این گوشی هم به کار رفته بود.

حالا بنچمارک گیک بنچ، امتیاز این گوشی را منتشر کرده است که نتایج قابل ملاحظه‌ای دارد. درواقع آیفون SE اپل موفق شده است در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1328 را بدست بیاورد. این حیرت انگیز است زیرا گلکسی اس 20 اولترا، قدرتمندترین پرچمدار 2020 سامسونگ با قیمت 1600 دلاری، از این آزمون تنها نمره 835 را بدست آورده است. با این اوصاف آیفون SE 2020 اپل نه تنها از گوشی‌های ارزان قیمت و میانرده اندرویدی، عملکرد بهتری از خود نشان داده است، بلکه نسبت به پرچمداری که حدودا 4 برابرش قیمت دارد هم بهتر بوده است.

همین ماجرا، یعنی تعادل قیمت و کیفیت، باعث می‌شود که آیفون SE 2020 اپل به شدت محبوب شده و به زودی شاهد فروش عالی این گوشی باشیم. البته شیوع کرونا ویروس و استقبال کاربران از گوشی‌های خوش قیمت بازار در شرایط کنونی هم به فروش بیشتر این گوشی دامن خواهد زد. از سوی دیگر طرفداران دو آتشه اپل و یا افرادی که به علت قیمت بالا، قادر به خرید گوشی‌های اپل نبودند، حالا فرصتش را می‌یابند که یک آیفون با کارایی بسیار خوب و با قیمت بسیار مناسب را خریداری کنند.

اخبار مرتبط:

آیفون SE 2020 اپل رونمایی شد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cnet


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر