به نظر می‌رسد که اینستاگرام در حال توسعه ویژگی جدیدی به نام "دوست هوش مصنوعی" (AI friend) است

instagram.jpg

بر اساس تصاویر منتشر شده توسط منبعی معتبر، به نظر می‌رسد که اینستاگرام در دست توسعه ویژگی جدیدی به نام "دوست هوش مصنوعی" (AI friend) است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا هوش مصنوعی را بر اساس ترجیحات شخصی‌شان شخصی‌سازی نمایند و سپس مشابه چت‌بات‌ها، از جمله ChatGPT، با آن مکالمه برقرار کنند.

تصاویری که توسط "الساندرو پالوزی"، محقق اپلیکیشن، به اشتراک گذاشته شده‌اند، نشان می‌دهد که کاربران قادر خواهند بود تا ویژگی‌هایی نظیر جنسیت، سن، و شخصیت هوش مصنوعی خود را مشخص کرده و به عنوان مثال، دوست هوش مصنوعی خود را به عنوان یک فرد "شوخ"، "خلاق" یا حتی "عمل‌گرا" تعریف نمایند.

Instagram-AI

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از میان علاقه‌های مختلفی نظیر "خودتان"، "حیوانات"، "شغل"، "آموزش"، "سرگرمی"، "موسیقی" و "طبیعت"، برای شخصی‌سازی بیشتر هوش مصنوعی خود انتخاب کنند. پس از تنظیم این پارامترها، کاربران می‌توانند نام و آواتاری را برای دوست هوش مصنوعی خود انتخاب کرده و سپس با کلیک روی دکمه چت، مکالمه‌ای با هوش مصنوعی آغاز نمایند.

Instagram-AI-friend

باید به یاد داشت که اینستاگرام یا "آدام موسری"، رئیس اینستاگرام، هنوز به طور رسمی در مورد ویژگی دوست هوش مصنوعی نظری ارائه نداده‌اند. همچنین، ویژگی‌هایی که هنوز منتشر نشده‌اند، ممکن است در نهایت برای عموم کاربران در دسترس قرار نگیرند. بنابراین هنوز نمی‌توان به طور قطعی ادعا کرد که این ویژگی برای تمام کاربران قابل دسترسی خواهد بود.

همچنین، توسعه ویژگی چت‌بات هوش مصنوعی توسط اینستاگرام ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، چت‌بات "My AI" توسط اسنپ‌چت برای کاربرانش راه‌اندازی شده بود و با انتقادات زیادی مواجه شد، زیرا گزارش‌ها نشان داد که این چت‌بات با کاربران زیر سن قانونی درباره موضوعات نامناسب صحبت کرده بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-alex193a

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر