آخرین بروزرسانی ویندوز 10 اطلاعات را حذف می‌کند و مشکلات زیادی به‌وجود می‌آورد

یبثلقالثقل.jpg

آخرین آپدیت ویندوز 10 مشکلات زیادی را برای سیستم کاربران به وجود می‌آورد که از جمله این مشکلات می‌توان به حذف اطلاعات آن‌ها و مشکلات بلوتوث و وای فای اشاره کرد.

نسخه آخر ویندوز 10 که ارائه شده، باعث اتفاقاتی بد برای کاربران این سیستم‌عامل شده است. به روزرسانی ویندوز 10 باعث ایجاد مشکلاتی برای سیستم ما می‌شود، هرچند به نظر می‌رسد که این اتفاقات روی تعداد نسبتاً کمی از سیستم ها تأثیر می گذارد، این یعنی سیستم‌های کمی را درگیر خود می‌کند. درواقع ویندوز 10 در آپدیت آخر، کاربران را با مشکل زیادی روبه‌رو می‌کند و باعث بروز اتفاقات بدی مانند خراب کردن تراشه بلوتوث یا وای‌فای خواهد شد و حتی با صفحه آبی مرگ یا همان ارور"Blue Screen" کاربران را آزرده کرده است.

راحل چیست ؟ چرا فایل‌ها و اسناد درون سیستم ما پاک شده است؟ این سوالات کاربرانی است که به دنبال جواب می‌گردند. حتی کارمندان ابراز نگرانی کردند و گفته‌اند:

در محل کارمان، کامپیوترها به‌صورت شبکه به یکدیگر متصل هستند. به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ با شماره سریال KB4549951 باعث شده است که سرعت شبکه بسیار کاهش یابد؛ برای مثال اوت‌لوک ۳۶۵ در حدود ۳ یا ۴ دقیقه طول می‌کشد تا بارگذاری شود و در بیشتر مواقع نیز فریز می‌کند. با این حال، تمامی مشکلاتمان پس از حذف نسخه ‌آخر این سیستم‌عامل برطرف شده است.

کاربران زیادی در سطح دنیا با این مشکل روبه‌رو شدند و با ارسال ایمیلی به پشتیبانی ویندوز و شرکت مایکروسافت از قطع و وصل شدن پیاپی بلوتوث و Wi-Fi پس از نصب به‌روزرسانی ابراز نگرانی کرده‌اند و برخی از این کاربران نیز اشاره کرده‌اند که پس از انجام این آپدیت، تعداد مواجه شدن با صفحه آبی مرگ افزایش یافته است.

کاربران با انتقادات شدیدالحن در رابطه با حذف یا جابه‌جایی فایل‌هایشان پس از نصب به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ است، که موجب ناراحتی بسیاری از کاربران شده است.

در کمال تعجب مایکروسافت هیچ واکنشی نشان نداده که همین موجب عصبی شدن بیشتر کاربران را دارد. باید دید که مایکروسافت چه واکنشی نشان خواهد داد و چگونه این عیوب زیاد را برطرف خواهد کرد.

ما پیشنهاد می‌کنیم که اگر ویندوز خود را آپدیت کردید و با مشکلی نیز روبه‌رو نشدید همین الان این نسخه را پاک کنید.

آموزش کاربردی:

چگونه اولویت شبکه‌ های وای فای را در ویندوز 10 تغییر دهیم؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: windowscentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر