لپ تاپ های گیمینگ LOQ لنوو در CES 2024

lenovo.jpg

لپتاپ‌های گیمینگ مدل LOQ از شرکت لنوو به صورت رسمی در رویداد CES 2024 معرفی شدند و گزینه‌های بسیار جذابتری نسبت به سری Legion این شرکت ارائه کرده‌اند.

این لپتاپ‌ها با انتخاب‌های متنوع در زمینه پردازنده و گرافیک که قابل تنظیم هستند، همراه با طراحی Hyperchamber که امکان خنک کردن سخت‌افزار تحت بارهای کاری شدید را به ارمغان می‌آورد، از نظر سخت‌افزاری بسیار مناسب و جذاب به نظر می‌رسند. این لپتاپ‌ها، با ظاهر استاندارد، امکانات بیشتری را با قیمت پایین‌تر به ارمغان می‌آورند.

طراحی لپتاپ‌های LOQ تقریباً مشابه مدل‌های Legion است، با طراحی مستطیلی و رنگ طوسی به همراه قابلیت انتخاب رنگ‌های RGB برای صفحه کلید. در واقع، این لپتاپ‌ها از رنگ‌ها یا طرح‌های خاصی برای گیمینگ استفاده نمی‌کنند، اما برای بسیاری از کاربران، اجزای داخلی و عملکرد اهمیت بیشتری نسبت به ظاهر دارند.

17_Lenovo_LOQ_15IAX9I_Hero_Nahimic

شرکت لنوو سه مدل مختلف با نام‌های Lenovo LOQ 15IRX9، Lenovo LOQ 15IAX9I و Lenovo LOQ 15IAX9 را برای بازار ایالات متحده (و یک مدل Lenovo LOQ 15AHP9 برای بازارهای دیگر) معرفی کرده است. تمام این دستگاه‌ها وزنی بالای 2.25 کیلوگرم دارند که برای یک لپتاپ گیمینگ مناسب است، و همچنین باتری 60 وات برای آنها در نظر گرفته شده است.

کاربران قادر خواهند بود از میان پردازنده‌های Intel Core i7 یا AMD Ryzen 7، گرافیک GeForce RTX 4060، رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی SSD تا 1 ترابایت انتخاب کنند. همچنین، دو گزینه نمایشگر با نرخ نوسازی 165 هرتز برای 1440p WQHD و زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه یا 144 هرتز برای 1080p نیز در نظر گرفته شده‌اند.

در نهایت، باید اشاره کرد که لپتاپ‌های LOQ 2024 با چیپ LA AI عرضه می‌شوند که در CES سال گذشته معرفی شد. این چیپ با ارزیابی سیستم و تنظیم بهینه‌تر عملکرد، به کاربران امکان فریم ریت بیشتر و مصرف انرژی بهینه‌تر را فراهم می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: pcworld

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر