لپ‌تاپی با هوش مصنوعی از لنوو معرفی شد؛ که به تراشه میتیور لیک و صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره‌مند است

laptap lenovo.JPG

لپ‌تاپ جدید لنوو با صفحه نمایش ۱۶ اینچی و پردازنده Core Ultra اینتل و نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شد.

با ارائه سری پردازنده‌های لپ‌تاپی Core Ultra اینتل، برندهای مختلف لپ‌تاپ‌ها با تمرکز بر ویژگی‌های هوش مصنوعی، مدل جدیدی از خود را معرفی کرده‌اند؛ آخرین این مدل‌ها، لپ‌تاپ Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 از لنوو با گواهی Intel Evo است.

گواهی Intel Evo یک مجموعه از استانداردها و الزامات سخت‌افزاری است که توسط شرکت اینتل برای لپ‌تاپ‌های پریمیوم با عملکرد و مشخصات بالاتر تعیین شده است. لپ‌تاپ‌هایی که الزامات گواهی Evo را برآورده می‌کنند، تجربه‌ی کاربری بهتری را ارائه می‌دهند و معمولاً با قیمت بالاتری عرضه می‌شوند.

لپ تاپ هوش مصنوعی لنوو

لپ‌تاپ Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 Intel Evo Edition از پردازنده اینتل Core Ultra 5 و گرافیک مجتمع Intel Arc بهره‌مند است. این لپ‌تاپ از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند و صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی 2.5K با نسبت‌تصویر ۱۶:۱۰، شدت روشنایی ۳۵۰ نیت، پوشش کامل RGB و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد.

لپ‌تاپ Xiaoxin Pro AI از سیستم خنک‌کننده‌ی Fengshen استفاده می‌کند که شامل لوله‌های حرارتی کامپوزیتی، داکت‌های هوای چندجهته و فن‌های با سطح نویز ۱۷ دسی‌بل می‌باشد.

این لپ‌تاپ دارای نشان Evo اینتل است و اطمینان از بازگشت سریع از حالت Sleep، پاسخگویی فوری نرم‌افزارها و حداقل دوام شارژدهی ۹ ساعت برای کارهای سنگین و ۱۲ ساعت در بیشترین حالت را فراهم می‌کند.

باتری ۸۶ وات‌ساعتی این لپ‌تاپ می‌تواند بیش از ۲۳ ساعت ویدئو از حافظه‌ی لپ‌تاپ را پخش کند. این لپ‌تاپ از شارژ سریع ۱۰۰ وات و شارژ فوق سریع ۱۴۰ وات لنوو همراه با یک آداپتور گالیم نیترید ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ هوش مصنوعی لنوو

لپ‌تاپ Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 دارای حداکثر ظرفیت رم ۳۲ گیگابایتی LPDDR5X با نرخ انتقال داده‌ی ۷٬۴۶۷ مگاترانسفربرثانیه (MT/s) و SSD یک ترابایتی به‌همراه یک اسلات M.2 SSD 2280 رزروشده در آن است.

جک میکروفون ۳٫۵ میلیمتری، دو درگاه USB-A 3.2 نسل ۱، یک پورت HDMI 2.0، یک پورت USB-C و یک پورت تاندربولت ۴، گزینه‌های اتصال لپ‌تاپ Xiaoxin Pro AI هستند. در نهایت، این لپ‌تاپ دارای وب‌کم 1080p است.

قیمت لپ‌تاپ لنوو Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 Intel Evo Edition برای پیش‌فروش در چین، برای کانفیگ رم ۱۶ گیگابایتی،

۵٬۷۹۹ یوان (۸۱۹ دلار) و برای مدل ۳۲ گیگابایتی ۵٬۹۹۹ یوان (۸۴۷ دلار) تعیین شده است. هر دو مدل فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی دارند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: lenovo.com.

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر