گوشی‌های اقتصادی سری ال‌جی W41 با نمایشگر و باتری بزرگ معرفی شد

Untitled-1.jpg

از مدتی پیش هر روز خبرهایی از شرکت ال جی به گوش می‌رسد که این کمپانی می‌خواهد بخش موبایل خودش را بفروشد، اما به تازگی این شرکت کره‌ای، سه مدل اقتصادی از سری ال‌جی W41 را با مشخصات متفاوتی معرفی کرده است.

کمپانی ال‌جی در ماه نوامبر سال 2020 از سری گوشی‌های اقتصادی W31 رونمایی کرد. اکنون این شرکت از سری جدید گوشی‌های اقتصادی خود پرده برداشته است که این سری از تلفن‌های هوشمند با نام‌های ال‌جی W41، W41 پرو و W41 پلاس عرضه خواهد شد.

هر سه مدل این گوشی‌ها از نمایشگر 6.55 اینچی بهره‌مند شده‌اند که با پنل IPS و رزولوشن +HD ارائه خواهند شد. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر ۴۰۰ نیت و تراکم پیکسلی آن ۲۶۸ پیکسل بر اینچ است. در قسمت بالای پنل نمایشگر این دستگاه‌ها یک حفره کوچکی ایجاد شده که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در این سری از گوشی‌های ال‌جی به مانند قبل از اسکنر اثر انگشت پشت گوشی استفاده شده است. در پنل پشتی این دستگاه و در قسمت بالای این سنسور قاب مستطیل شکلی ایجاد شده تا میزبان 4 ماژول دوربین اصلی این دستگاه باشد.

در این قاب یک سنسور 48 مگاپیکسلی به عنوان ماژول اصلی قرار گرفته که در کنار آن شاهد یک لنز عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. این دوربین به قابلیت بهره‌گیری از هوش مصنوعی نیز مجهز شده است. دوربین هوش مصنوعی این سری دربرگیرنده گوگل اسیستنت، گوگل لنز و کلید اختصاصی گوگل اسیستنت است.

lg-w41.jpg
-

تا به اینجای کار تمام مشخصات فنی که اعلام شد در هر سه مدل مشترک بود، اما تفاوت اصلی این سه مدل در ارائه ظرفیت‌های مختلف است. در نسخه پایه ال‌جی W41 شاهد 4 گیگابایت حافظه رم هستیم که در کنار آن 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. نسخه پلاس حافظه رم با ظرفیتی مشابه نسخه استاندارد را ارائه می‌کند، اما حافظه داخلی آن به ۱۲۸ گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. در نسخه پرو این سری نیز به مانند نسخه پلاس از 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که تفاوت آن حافظه رم ۶ گیگابایتی است.

هر سه مدل ال‌جی W41 از پردازنده هلیو G35 مدیاتک بهره می‌برند که با هشت هسته پردازشی با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز ارائه می‌شود که از این پردازنده به عنوان پردازنده گیمینگ یاد شده است! ال‌جی برای هر سه مدل باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته و سیستم عامل پیش‌فرض آن‌ها اندروید ۱۰ خواهد بود.

در بخش باتری، این دستگاه‌ها به نظر خوب عمل می‌کنند و با استفاده معمولی از هر یک از این مدل‌ها، کاربران می‌توانند انتظار عمر دو روزه را داشته باشند. اما نکته منفی استفاده از نسخه قدیمی سیستم عامل است، آن‌هم در شرایطی که امسال اندروید ۱۲ نیز عرضه خواهد شد.

کمپانی ال‌جی قیمت نسخه استاندارد گوشی ال‌جی W41 را 185 دلار اعلام کرده و برای نسخه W41 پلاس معادل قیمت 200 دلاری در نظر گرفته و و قیمت نسخه پرو این خانواده برابر با ۲۱۴ دلار اعلام شده است. این دستگاه‌ها در رنگ‌های رنگ‌های آبی جادویی و آبی لیزری عرضه خواهند شد. به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها به بازارهایی به مانند اروپا و آمریکا نخواهند رفت چرا که برای بازارهای اقتصادی در نظر گرفته شده است.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر