ال‌جی ماسک هوشمند خود را رونمایی کرد

Untitled-1.jpg

در این روزهایی که کرونا در سراسر دنیا جان مردم را میگیرد، همه بدون شک دوست دارند که از این بیماری همه‌گیر در امان باشند. اگر بخواهیم واقعیت را بگوییم امروزه ماسک یکی از وسایل مصرفی و پرکاربرد و مورد نیاز مردم است. ال‌جی نیز در همین راستا از ماسک هوشمند خود پرده برداشت.

ماسک ال‌جی به شکلی طراحی شده است که با استفاده از فیلترهای موجود در آن هوای تنفس شده کاربران را به خوبی تصویه می‌کند. شرکت ال‌جی برای این ماسک هوشمند نام Wearable Air Purifier انتخاب کرده است.

در این ماسک هوشمند فن‌های تعبیه شده است که سرعت تنفس شما را می‌سنجد و هوای مورد نیاز شما ره به داخل ماسک انتقال می‌دهد، که این فن‌ها سه سرعت مختلف کار خواهند کرد. در کنار این فن‌ها از فیلتر HEPA استفاده شده است، که این فیلترها بسیار شبیه فیلترهایی هستند که شرکت کره‌ای در ساخت دستگاه‌های تصفیه‌ی هوای خانگی استفاده می‌کند.

کاربران برای استفاده از این ماسک باید در ابتدا به صورت عادی به تنفس خود بپردازند تا سنسورهایی که در این ماسک وجود دارد با توجه به دم و بازدم و حجم تنفس شما، سرعت فن‌های موجود در در این ماسک‌ها را تنظیم کند تا شما بتوانید به راحتی به تنفس خود بپردازید.

شرکت ال‌جی ادعا می‌کند که افرادی که از این ماسک‌ها استفاده کنند تا ساعت‌های طولانی به راحتی می‌توانند از ان استفاده کنند. برای تامین نیروی فن‌های تعبیه شده در این ماسک از یک باتری 820 میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است که با شارژ کامل به صورت مدام تا 8 ساعت کار خواهد کرد.

به جز سنسورهایی که برای تشخیص نحوه‌ی نفس کشیدن شما وجود دارد، سیستم‌های دیگری هم درون این ماسک قرار گرفته‌اند تا نحوه‌ی تنفس، شرایط موجود و تغییر سرعت فن‌ها در نظر بگیرند، تا باعث شوند که شما به راحتی تنفس کنید.

lg-wearable-air-purifier-mask.jpg
-

شرکت ‌ال‌جی برنامه‌ای برای ضدعفونی این ماسک در نظر گرفته است تا کاربران در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنند، آن را در جایگاه مخصوص خودش قرار دهند و به وسیله نور‌های فرابنفش این ماسک ضدعفونی شود. این محفظه مخصوص علاوه‌بر ضدعفونی کردن ماسک، به شارژ کردن آن هم می‌پردازد تا برای استفاده بعدی آماده باشد.

کاربرانی که از این ماسک استفاده می‌کنند می‌توانند این ماسک هوشمند را به گوشی خودشان متصل کنند تا از زمان تعویض فیلتر‌ها آگاه شوند. الجی در رابطه با قطعاتی که مصرفی برای این ماسک است توضیح داده که تمامی این قطعات قابل تعویض بوده و حتی این اشیا تعویضی می‌توانند بازیافت شوند.

هنوز ال‌جی قیمت و زمان عرضه این ماسک را مشخص نکرده است، اما براساس شایعات احتمالا در رویداد IFA که در ماه سپتامبر که مصادف با شهریور ماه‌ است قیمت و زمان عرضه مشخص شود.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: engadget

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر