متا در حال اضافه کردن چت‌بات هوش مصنوعی به اینستاگرام است

instagram ai

گزارشی اعلام کرده بود که چت‌بات هوش مصنوعی متا با نام Meta AI برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در دسترس قرار گرفته است.

اکنون برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی از اضافه‌شدن این چت‌بات هوش مصنوعی به اینستاگرام خبر داده‌اند. اولین بار یکی از توسعه‌دهندگان اپل با انتشار تصویر زیر در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده که در اینستاگرام به Meta AI دست پیدا کرده است.

به نقل از یکی از سخنگویان متا در Engadgetتجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی ما در مراحل مختلف توسعه قرار دارند و ما در حال آزمایش طیفی از آن‌ها به صورت عمومی با ظرفیت محدود هستیم.

 

Meta-AI-Instagram
-

بنابراین این ویژگی هنوز برای تمام کاربران قابل دسترس نیست. اگرچه TechCrunch در گزارش خود اشاره‌کرده که در نوار جستجوی اینستاگرام به هوش مصنوعی Meta AI دسترسی پیدا کرده است، انگجت می‌گوید که این ویژگی در بخش پیام‌های خصوصی اینستاگرام نمایش داده شده است.

 

Meta-AI-Insta
-

با ضربه‌زدن روی این ویژگی، کاربران می‌توانند مکالماتی را همانند مکالمات خود با دوستان‌شان، با هوش مصنوعی متا داشته باشند. خبرنگار انگجت توضیح می‌دهد که از Meta AI خواسته شده تا ریلزی از گربه‌ها را به او نشان دهد و چت‌بات متا نیز به‌سادگی این کار را انجام داده است. از جمله نکات دیگر مهم، منوی همبرگری چت‌بات است که با ضربه‌زدن روی آن، صفحه‌ای نمایش داده خواهد شد که در آن لیستی از اقداماتی که Meta AI می‌تواند انجام دهد به کاربر نمایش داده می‌شود.

متا نیز مانند سایر غول‌های فناوری در حال اضافه‌کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی به سرویس‌های خود است و در حال توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی متفاوت دیگری برای آن‌ها است. به تازگی در گزارش دیگری به توسعه قابلیت هوش مصنوعی برای نوشتن متن استوری‌های اینستاگرام اشاره شده بود.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: twitter-appleforever18

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر