احتمالاً متا و ال‌جی در سال 2025 یک هدست پریمیوم به منظور رقابت با اپل ویژن پرو عرضه خواهند کرد

jkghjg.jpg

معرفی هدست اپل ویژن پرو باعث ایجاد رقبایی جدی در بازار شده است، از جمله یک شرکت به نام متا که در زمینه هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده حضور داشته و اکنون با همکاری ال‌جی، به تولید هدست واقعیت ترکیبی با کیفیت برای سال 2025 می‌پردازد.

با توجه به گزارش یک رسانه کره‌ای به نام Maekyung و نقل از Wccftech، متا ظاهراً با همکاری ال‌جی، به تولید یک هدست قدرتمند و با کیفیت به عنوان رقیب اپل ویژن پرو می‌پردازد و این دستگاه ممکن است با نام "کوئست 4 پرو" و پسوند "پرو" عرضه شود.

گزارش همچنین اشاره می‌کند که متا قصد دارد قبل از معرفی کوئست 4 پرو، یک هدست ارزان‌تر با قیمت کمتر از 200 دلار را در سال 2024 به بازار عرضه کند. سپس به تولید محصولی گران‌تر با قیمت حدود 2000 دلار خواهد پرداخت.

بنابراین، محصول متا و ال‌جی از نظر قیمت ارزان‌تر از هدست اپل ویژن پرو و هدست سامسونگ خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که محصول سامسونگ نیز دستگاهی پریمیوم با مشخصات مشابه به ویژن پرو باشد، اما با قیمت مقرون به صرفه‌تری عرضه خواهد شد تا بیشتر از افراد امکان خرید آن را داشته باشند.

Meta-Vision-Pro-4-to-compete-with-the-Apple-Vision-Pro.jpg.webp

در مورد نقش ال‌جی در این همکاری با متا، اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما این رسانه کره‌ای اشاره می‌کند که ال‌جی در سال 2019 پتنتی مرتبط با هدست‌های واقعیت ترکیبی را ثبت کرده بود و احتمالاً به عنوان یکی از همکاران متا در این پروژه مشغول به کار خواهد بود. همچنین، ال‌جی به تازگی تمرکز خود را بر توسعه و تحقیق در زمینه این محصولات افزایش داده است.

با توجه به اینکه عرضه کوئست 4 پرو تا حدود 2 سال دیگر است، باید منتظر مشاهده گزارش‌های بیشتری در ارتباط با این محصول و رقابت متا با اپل ویژن پرو باشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر