شیائومی Mi 11 Ultra در صدر جدول بهترین دوربین گوشی 2021

دوربین شیائومی Mi 11 Ultra.jpg

ساعتی پیش شیائومی از گوشی Mi 11 Ultra رونمایی کرد و حالا بررسی‌های وب سایت DxOMark نشان می‌دهد که دوربین این گوشی، بهترین دوربین گوشی 2021 است.

شب گذشته شاهد برگزاری رویداد شیائومی بودیم که در این رویداد، شیائومی از محصولات مهمی مانند دستبند هوشمند می بند 6، گوشی شیائومی Mi 11 Ultra و... رونمایی کرد. در زمان معرفی مشخص بود که دوربین به کار رفته در شیائومی Mi 11 Ultra، یکی از حرفه‌ای‌ترین دوربین‌های گوشی 2021 است اما حالا بررسی وب سایت DxOMark این موضوع را به تأیید رسانده است.

درواقع این وب سایت در بررسی دوربین گوشی شیائومی Mi 11 Ultra، با اعطای امتیاز 143 به دوربین اصلی این گوشی، آن را در صدر جدول رتبه بندی بهترین دوربین گوشی 2021 قرار داده است. در تصویر زیر می‌توانید جزئیات امتیاز کسب شده توسط دوربین این گوشی را در سه بخش عکس برداری، فیلم برداری و زوم مشاهده کنید. البته باید اشاره کنیم که DxOMark هنوز گزارش نهایی از بررسی این دوربین را منتشر نکرده است.

امتیاز DxOMark گوشی شیائومی Mi 11 Ultra.jpg
امتیاز DxOMark گوشی شیائومی Mi 11 Ultra -

تا به امروز هواوی و گوشی‌هایش همواره رتبه اول جدول رده بندی دوربین گوشی را به خود اختصاص می‌دادند اما حالا به نظر می‌رسد که شیائومی در این زمینه گوی سبقت را از هواوی ربوده باشد و این مزیت رقابتی را هم از آن خود کرده باشد تا به این ترتیب بیشتر از هر زمانی کاربران را به سمت خود سوق دهد. به عبارتی حالا می‌بینیم که شیائومی Mi 11 Ultra توانسته است هواوی Mate 40 Pro Plus را با اختلاف 4 امتیازی (کسب امتیاز 143 در مقابل 139)، مغلوب کند. به صورت جزئی‌تر هواوی Mate 40 Pro Plus در بخش عکس برداری، زوم و فیلم برداری به ترتیب امتیازهای 144 ، 98 و 115 و شیائومی Mi 11 Ultra به ترتیب امتیازهای 148، 100 و 117 را بدست آورده است.

مقایسه امتیازات کسب شده دوربین هواوی میت 40 پرو پلاس و شیائومی Mi 11 Ultra.jpg
مقایسه امتیازات کسب شده دوربین هواوی میت 40 پرو پلاس و شیائومی Mi 11 Ultra -

در این رتبه بندی، همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، شیائومی Mi 10 Ultra که نسل قبلی گوشی جدید شیائومی است، با امتیاز 133 در رتبه چهارم قرار گرفته است و آیفون 12 پرو مکس و 12 پرو هم با امتیازهای 130 و 128، در جایگاه‌های هفتم و هشتم قرار گرفته‌اند.

جالب است اشاره کنیم که گلکسی S21 Ultra 5G در این رتبه بندی بسیار پایین‌تر از گلکسی S20 Ultra 5G قرار گرفته است. از این رو شاید بهتر باشد تا زمان بررسی دقیق‌تر دوربین این گوشی، با دیده‌ی شک و تردید به این امتیاز نگاه کنیم.

رده بندی بهترین دوربین‌ گوشی‌ها.jpg
رده بندی بهترین دوربین‌ گوشی‌ها -

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر