کدام ویژگی هوش مصنوعی سامسونگ محبوب‌تر است؟

galaxy ai

سامسونگ اعلام کرده است که ویژگی Circle to Search در گلکسی AI بیشترین توجه را از سایر ویژگی‌ها به خود جلب کرده است.

گلکسی S24، که سال گذشته به بازار عرضه شد، با تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی معرفی شد. یکی از ویژگی‌های جذاب این مدل، Circle to Search است که توسط گوگل توسعه یافته و در برخی از مدل‌های پیکسل نیز موجود است.

به گفته اعلامیه رسمی، هوش مصنوعی از فردا به برخی از گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ اضافه خواهد شد. این شرکت کره‌ای اظهار داشته که Circle to Search محبوب‌ترین ویژگی Galaxy AI در مدل گلکسی S24 است.

سامسونگ در بیانیه‌ی جدید خود اظهار داشته است: «Circle to Search با گوگل روش جستجوی کاربران را تغییر داده و به پرکاربردترین ویژگی هوش مصنوعی در میان کاربران گلکسی S24 تبدیل شده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا با یک حرکت ساده، بدون نیاز به جابه‌جایی در بین برنامه‌ها، در مورد تقریباً هر چیزی که روی صفحه‌نمایش است، اطلاعات بیشتری کسب کنند.»

متعجب نیستیم که Circle to Search در میان کاربران گلکسی S24 محبوب است؛ زیرا دسترسی به آن نسبت به سایر ویژگی‌ها بسیار آسان‌تر است.

ویژگی‌های دیگر نیاز به استفاده از برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف دارند. همچنین، گوگل تبلیغات فراوانی را درباره Circle to Search ارائه کرده است.

گوگل پیش‌تر اعلام کرده بود که امسال بیشتر دستگاه‌ها Circle to Search را دریافت خواهند کرد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: samsung.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر