موتو E30 با قیمت ۱۰۰ یوروی معرفی شد

Untitled-1.jpg

کمپانی موتورولا مدتی است که خیلی بی‌سروصدا کار خودش را دنبال می‌کند و روز گذشته در سایت اسلواکی و بلژیک گوشی موتو E30 را معرفی کرد. این گوشی جدید شباهت بسیار زیادی با گوشی موتو E40 دارد و از اندروید ۱۱ گو بهره‌مند می‌شود.

موتورولا برای E30 از یک پردازنده Unisoc T700 استفاده کرده تا بتواند با یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD، وضوح تصویر اچ دی پلاس را برای کاربران ایجاد کند. نرخ رفرش‌ریت این نمایشگر 90 هرتز است که مسبت تصویر به گوشی 20:9 است. در این بخش می‌توان گفت با یک دستگاه میان‌رده قابل قبولی روبه‌رو هستیم. در پنل پشتی این دستگاه از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر (۱.۶ میکرومتر با باینینگ ۴ به ۱) و دریچه دیافراگم با f/1.8 استفاده شده است. این دوربین توانایی ضبط ویدیوهای ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

Untitled-2.jpg
-

در کنار دوربین اصلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربینذ تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی نیز سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد که حفره‌ای درون نمایشگر میزبان آن است. ظرفیت باتری در این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و طبق ادعای موتورولا، عمر باتری بیش از ۴۰ ساعت را ارائه می‌کند. با این حال خبری از شارژ سریع نیست و تنها باید به ۱۰ وات بسنده کنید.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و گواهی IP52 اشاره کرد. بدنه محصول جدید موتورولا از جنس پلاستیک ساخته شده و ۱۹۸ گرم وزن دارد.

gsmarena_003-1-1024x511.jpg
-

تنها نقطه ضعف گوشی موتو E30 رم و فضای ذخیره‌سازی پایین آن است. این دستگاه پیکربندی دیگری ندارد و از درگاه کارت حافظه برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر هم پشتیبانی نمی‌کند. این گوشی هوشمند موتورولا از شبکه ارتباطی ۴G، بلوتوث ۵ و GPS بهره می‌برد، اما خبری از NFC در آن نیست. سایت بلژیک موتورولا قیمت این گوشی را ۱۰۰ یورو ذکر کرده، اما گوشی موتو E20 که قابلیت‌های کمتری دارد هم با چنین قیمتی در بازار اروپا به فروش می‌رسد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: aroged

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر