رقیب سرسخت گلکسی زد فلیپ از راه خواهد رسید

sadf.jpg

تصاویر جدیدی از نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا ریزر، امکانات شخصی‌سازی و اندازه نمایشگر بیرونی آن را نشان می‌دهند. این تصاویر برای اولین بار توسط ایوان بلس، یکی از شخصیت‌های مشهور حوزه فناوری، در حساب توییتر او منتشر شده‌اند.

بر اساس گزارش ورج، تصاویر جدید نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا ریزر، نمایشگر بیرونی آن را در برخی حالت‌های مختلف به نمایش می‌گذارند، که در آن می‌توان به راحتی ساعت را روی نمایشگر بیرونی مشاهده کرد.

به نظر می‌رسد که کاربران می‌توانند فونت، طرح، رنگ، تم و تصویر زمینه نمایشگر بیرونی این گوشی را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنند. همچنین، موتورولا احتمالاً گوشی تاشو بعدی خود را با رنگ جدیدی با لوازم جانبی قرمز تیره عرضه خواهد کرد.

motorola-razr-leak2-6449fe8990110de41ea7acd8.webp
-

ایوان بلس، دستگاه تاشو بعدی موتورولا را Razr 40 Ultra نامیده است. براساس شایعات قبلی، این محصول در دو نسخه‌ی لایت و اولترا عرضه خواهد شد. مدل اولترا از نمایشگر بیرونی ۳٫۵ اینچی بهره خواهد برد و طبق گزارش‌های گذشته، مدل لایت به صفحه‌نمایش ثانویه‌ی بسیار کوچک‌تر مجهز خواهد شد.

motorola-razr-leak-6449fe5290110de41ea7acd1.webp
-

اگر شایعات و گزارش‌های مربوط به موتورولا ریزر اولترا واقعیت داشته باشند، این محصول نسبت‌به اصلی‌ترین رقیب خود یعنی گلکسی زدفلیپ ۴ سامسونگ، به نمایشگر بیرونی بسیار بزرگ‌تری مجهز خواهد شد. درمقام‌مقایسه، تاشو سامسونگ از صفحه‌نمایش بیرونی ۱٫۹ اینچی استفاده می‌کند و ازطرف دیگر اوپو Find N2 Flip به نمایشگر ثانویه‌ی ۳٫۲۶ اینچی مجهز شده است.

البته طبق برخی گزارش‌ها، سامسونگ تصمیم دارد گلکسی زدفلیپ ۵ را با صفحه‌نمایش بیرونی بزرگ‌تر عرضه کند؛ بنابراین شاید مزیت بزرگ‌تر بودن نمایشگر بیرونی نسل بعدی موتورولا ریزر نسبت‌به رقبایش، مدت زیادی دوام نیاورد. شنیده‌ها حاکی از آن است موتورولا این محصول را در تاریخ یک ژوئن (۱۱ خرداد ۱۴۰۲) معرفی خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر