گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ با لولای بازطراحی شده، معرفی شد

z flip 4.JPG

سامسونگ بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار با برگزاری مراسم آنپکد 2022 از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود رونمایی کرد. نسل چهارم گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ با طراحی متفاوتی ارائه نشده‌اند اما بهبودهایی بسیاری در بخش سخت‌افزار دریافت کرده‌اند. در کنار این گوشی‌های تاشو سامسونگ از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود و گلکسی بادز 2 پرو نیز رونمایی کرد.

سامسونگ در طراحی گلکسی زد فلیپ 4 نیز تفاوت ان چنانی به وجود نیاورده و از همان طراحی نسل قبل استفاده کرده و البته تغییراتی کوچکی به‌وجود آورده است. لولای این دستگاه باریک‌تر شده تا شکاف بین دو بخش نمایشگر هنگام بسته بودن کاهش پیدا کند. به همین خاطر همچنان شاهد نمایشگر اصلی ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ هستیم و نمایشگر بیرونی مانند نسل قبلی فقط ۱.۹ اینچ اندازه دارد.

galaxy-z-flip-4-2-1.jpg
-

دوربین اصلی و اولترا واید دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی هستند و باید به وجود دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. سنسور استفاده شده برای دوربین اصلی، همان سنسور موجود در گلکسی زد فولد ۳ است و بنابراین با کیفیت عکسهای بهتری روبرو میشویم.

خوشبختانه ظرفیت باتری از ۳۳۰۰ به ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رسیده و بنابراین با عمر باتری بیشتری روبرو می‌شویم. همچنین در ضمن به جای شارژ ۱۵ واتی، حالا با شارژ ۲۵ واتی سروکار داریم. این گوشی هم مانند زد فولد ۴ از گواهی IPX8 بهره می‌برد و بنابراین یک گوشی ضدآب محسوب می‌شود.

galaxy-z-flip-4-1.jpg
-

این مدل هم مانند برادر بزرگ‌ترش از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کند. در کنار این تراشه، شاهد رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی هستیم. برای خرید مدل پایه این گوشی که از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، باید ۱۰۰۰ دلار بپردازید.



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر