تولید انبوه گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 توسط سامسونگ آغاز شد

samsung fold flip.JPG

با انتشار خبر تولید نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ، پیش‌بینی می‌شود که بخش بیشتری از تولیدات به گوشی گلکسی زد فلیپ 4 اختصاص پیدا کند، چرا که مانند نسل قبلی به نظر می‌رسد که پرفروش‌تر خواهد بود.

بسیاری از کاربران در سراسر دنیا طرفداران گوشی‌های تاشدنی هستند و از همین رو مشتاقانه اخبار مربوط به نسل جدید گوشی‌های تاشو را دنبال می‌کنند، از همین رو غول فناوری کره‌ای سال ۲۰۲۱ با اعمال پیشرفت‌های درخورتوجه در گوشی‌های تاشدنی، موفقیت‌های زیادی کسب کرد. حال باید ببینیم نسل جدید تاشدنی‌هایش در سال ۲۰۲۲ را چگونه بهبودیافته‌تر می‌کند.

وبسایت Sammobile در همین رابطه اعلام کرده که تولید انبوه گلکسی زد فولد 44 و گلکسی زد فلیپ 4 آغاز شده است. پیش‌بینی می‌شود که این شرکت تولید انبوه گوشی‌ها را از ماه آینده یا اوایل جولای آغاز کند. سامسونگ ظاهراً این گوشی‌ها را نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که می‌خواهد بیش از 10 میلیون دستگاه تاشدنی امسال راهی بازار کند. علاوه بر این موضوع، پیش‌بینی می‌شود که بخش عمده‌ای از این واحدها به گلکسی زد فلیپ ۴ اختصاص داده شود؛ چراکه این گوشی محبوبیت بیشتری دارد. گفته می‌شود که سامسونگ فروش به‌ترتیب ۷۰ و ۳۰ درصد را برای گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ پیش‌بینی کرده است.

galaxy-z-flip-3.webp
-

اگر سامسونگ بتواند ۱۰ میلیون دستگاه تاشدنی جدید را در سال جاری به بازار عرضه کند، برای اولین‌بار گوشی‌های هوشمند تاشدنی با ضریب نفوذ ۱ درصدی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ارائه خواهد شد. این موضوع نقطه‌ی عطف بزرگی خواهد بود؛ زیرا گوشی‌های تاشدنی هنوز بخش کوچکی از کل بازار را ازآنِ خود می‌کنند.

گزارش‌ها خاطرنشان می‌کند که در‌مقایسه‌‌با حاشیه‌ی سود تقریبی ۲۰ درصدی که سامسونگ در سری گلکسی S دارد، برای حفظ قیمت‌های دردسترس مصرف‌کنندگان، حاشیه سود ۱۵ درصدی را برای گوشی‌های تاشدنی انتخاب می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: SAMMOBILE

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر