گلکسی زد فولد ۴ احتمالا جایگاه مخصوص قلم S Pen نخواهد داشت

Untitled-1.jpg

با پایان سری نوت سامسونگ، گلکسی S21 اولترا و گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen پشتیبانی کردند؛ براین اساس انتظار داریم که گلکسی S22 اولترا مانند سری گلکسی نوت جایگاه مخصوصی برای نگهداری این قلم داشته باشد. اما گفته می‌شود که گلکسی زد فولد ۴ چنین رویکردی در پیش نخواهد داشت.

براساس اطلاعات جدیدی که منتشر شده یکی از افراد آگاه دنیای فناوری و افشا اطلاعات با حساب توییتری FrontTron، خبری در رابطه با جایگاه مخصوص قلم S Pen در گلکسی زد فولد ۴ منتشر کرده و گفته که این دستگاه فاقد جایگاه این قلم خواهد بود.

سامسونگ این روزها درگیر ساخت نمونه اولیه گوشی گلکسی زد فولد 4 است که هنوز طراحی آن نهایی نشده است. با این حال، طرح‌های پیش تولید از شکاف قلم برخوردار نیستند، اما احتمالا تا اوایل اسفند ماه (مارس ۲۰۲۲) سامسونگ در مورد طرح نهایی تصمیم‌گیری می‌کند. سامسونگ برای اینکه بتواند در گوشی تاشو خود جایگاه قلم را تعبیه کند، باید در طراحی خود را تغییر زیادی دهد. این کار نیازمند زمان و همچنین اقدامات بیشتری در بخش تحقیق و توسعه است.

Untitled-2.jpg
-

گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 از قلم S Pen استفاده می‌کند، بنابراین در نسل بعدی نیز چنین ویژگی وجود دارد، با این حال هنوز نمی‌توانیم درباره قرارگیری جایگاه مخصوص این قلم در نسل بعدی‌اش اظهارنظر دقیقی کنیم.

در حال حاضر این غول کره‌ای پیشتاز عرضه گوشی‌های تاشو در جهان است. امید می رود در سال‌های آینده با افزایش عرضه، قیمت نهایی این محصولات کاهش یابد تا در دسترس مصرف‌کنندگان بیشتری قرار بگیرد. با توجه به علاقه شرکت‌های دیگر به ساخت گوشی‌های تاشو، رقابت در این حوزه بیشتر می‌شود که می‌تواند کاهش قیمت را در پی داشته باشد.

شیائومی، اوپو و ویوو هم دیگر شرکت‌هایی هستند که می‌خواهند حضور پررنگی در این بازار داشته باشند. البته بیشتر شرکت‌های سازنده موبایل نمایشگرهای تاشو خود را از سامسونگ تهیه خواهند کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر