سامسونگ ۱ میلیون گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ در کره جنوبی فروخته است

Untitled-1.jpg

ماه گذشته میلادی بود که کمپانی بزرگ سامسونگ از دو محصول تاشو جذاب خود رونمایی و راهی بازار کرد. اکنون براساس یک گزارش جدید مشخص شده که این کمپانی موفق شده در کشور کره‌جنوبی تقریبا 1 میلیون واحد از این گوشی‌ها را به فروش برساند. این آمار فروش برای چنین گوشی‌های گران‌قیمتی شگفت‌انگیز به حساب می‌آید.

این نکته مهم است که زمان فروش گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی S8 رکورد سرعت فروش یک میلیون دستگاه در کره جنوبی شکسته شد. اما در این گزارش گفته شده که کاربران کره‌ای گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ طرفداران بسیار بیشتری دارد و آمار فروش آن تقریبا دو برابر زد فولد ۳ است.

first-look-samsung-galaxy-z-fold-3-and-samsung-galaxy-z-flip-3-4.jpg
-

گلکسی زد فلیپ 3 قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر محصول تاشو سامسونگ دارد و همین موضوع باعث شده تا با استقبال بیشتری روبه‌رو شود. در کل گلکسی زد فلیپ ۳ پرفروش‌ترین گوشی تاشوی موجود در بازار کره جنوبی محسوب می‌شود. گفته می‌شود که فروش بالای این دستگاه باعث شده تا کاربران کمتری میل به خرید گلکسی S21 فن ادیشن داشته باشند. این دو گوشی از اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برند و قرار بود S21 فن ادیشن هم با این تراشه راهی بازار شود ولی در حال حاضر اسنپدراگون ۸۸۸ در بازار کمیاب شده است.

در پایان باید گفت که فروش گلکسی‌ زد فلیپ‌ ۳ و زد فولد ۳ غیرمنتظره نبود؛ چرا که از همان زمان عرضه آمار فوق‌العاده‌ی در پیش‌فروش به ثبت ‌رسید. باید ببینیم این رکوردشکنی در ماه‌های آینده هم ادامه پیدا می‌کند یا نه.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ۹To5Google

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر