دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ احتمالا تا ۴۰ درصد نور را بهتر دریافت می‌کند

Untitled-1.jpg

گفته می‌شود که کمپانی سامسونگ می‌خواهد نسخه سوم گوشی تاشو گلکسی فولد خود را با دوربین زیر نمایشگر معرفی کند. اما ظاهرا طراحی شیشه‌محافظ صفحه‌نمایش و طراحی پنل جلویی به نحوی است که باعث می‌شود دوربین نمایشگر نسبت به سایر موبایل‌های مشابه می‌تواند تا ۴۰ درصد نور را بهتر انتقال دهد.

یکی از منابع آگاه در توییتر خودش با نام کاربری IceUniverse پستی منتشر کرده و به یکی از ویژگی‌های کلیدی دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ اشاره داشته که تصاویر ثبت شده، بسیار باکیفیت خواهند بود. این افشاگر گفته که دوربین زیر نمایشگر این گوشی بیش از ۴۰ درصد سیستم انتقال نور بهتری نسبت به گوشی‌های مشابه مجهز به این فناوری دریافت می‌کند.

اگر خاطرتان باشد اولین گوشی‌ که به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز بود، گوشی اکسون ZTE 20 بود که کیفیت تصاویر ثبت شده خیلی با کیفیت نبود. علت این موضوع این بود که نور کافی به لنز دوربین زیر نمایشگر نمی‌رسد. اما به نظر می‌رسد که در کمپانی سامسونگ در تلاش هستند تا مشکل کیفیت تصویربرداری را در گلکسی زد فولد ۳ حل کنند. اما از طرفی دیگر گفته می‌شود که گلکسی زد فولد 3 به تولید انبوه رسیده و انتظار داریم در ماه آینده شاهد رونمایی از آن باشیم.

gsmarena_001-6.jpg
-

قرار است که دوربین سلفی نسل آینده گوشی تاشو سامسونگ 16 مگاپیکسلی باشد و در زیر یک صفحه‌نمایش 7.55 اینچی امولد قرار بگیرد. البته قرار است که در زیر نمایشگر بیرونی این گوشی نیز یک دوربین سلفی قرار بگیرد و در پنل پشتی این دستگاه شاهد دوربین سه گانه باشیم.

گفته می‌شود که کمپانی سامسونگ تصمیم دارد تا از پردازنده اسنپدراگون 888 و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در این گوشی بهره ببرد. به علاوه در خبرهای غیر رسمی گفته شده که موبایل مذکور با نرخ تازه سازی بالاتر نمایشگر عرضه خواهد شد. قرار است که در بخش باتری شاهد یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی باشیم که توسط یک شارژ سریع ۲۵ وات عملیات ذخیره نیرو انجام می‌شود.

کمپانی سامسونگ در برنامه خود ثبت کرده که در سال 2021 هفت میلیون گوشی تاشو بفروشد که در این میان سهم گلکسی زد فولد ۳ و ۴ میلیون و برای گلکسی زد فلیپ ۳ در نظر گرفته شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر