موتورولا از ساعت‌های هوشمند موتو واچ 70 و واچ 200 رونمایی کرد

moto.JPG

موتورولا همزمان با رونمایی از گوشی‌های موتو G 5G 2023 و موتو G استایلوس 2023، ساعت‌های هوشمند موتو واچ 70 و واچ 200 را نیز معرفی کرده است. موتو واچ 70 یک ساعت هوشمند در رده پایین با تمرکز بر سلامتی و ردیابی فعالیت‌های ورزشی است؛ در مقابل، مدل دوم از ویژگی‌های برتری مانند نمایشگر امولد بهره‌مند می‌شود.

موتورولا در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه ساعت‌های هوشمند جدید خود را اعلام نکرده است؛ با این حال، بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت این شرکت، به زودی این جزئیات مشخص خواهند شد.

مشخصات موتورولا موتو واچ 200

موتو واچ 200 با نمایشگر امولد 1.78 اینچی در یک قاب آلومینیومی 45 میلی‌متری مجهز است. این ساعت هوشمند تا 5ATM در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و می‌تواند روی ضربان قلب نظارت کند و قابلیت اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون را دارد. این ساعت هوشمند توانایی ثبت فعالیت‌های شما در 28 ورزش را داشته و از GPS داخلی نیز بهره‌مند می‌شود. علاوه بر این، امکان همگام‌سازی اطلاعات آن با گوگل فیت نیز وجود دارد.

Moto-Watch-70-2.jpg.webp
-

این ساعت هوشمند Moto Watch OS را اجرا می‌کند و به میکروفن و اسپیکر برای برقراری تماس مجهز شده است. درون موتو واچ 200 از یک باتری 355 میلی‌آمپرساعتی استفاده شده که با استفاده معمولی می‌تواند تا 14 روز دوام بیاورد. این دستگاه همچنین از بلوتوث 5.3 LE پشتیبانی می‌کند و قادر به تشخیص سقوط است.

موتو واچ 200 در رنگ‌های مشکی و طلایی روانه بازار خواهد شد.

مشخصات موتورولا موتو واچ 70

موتو واچ 70 به یک نمایشگر خمیده LCD با اندازه 1.69 اینچی درون یک قاب 43 میلی‌متری از جنس آلیاژ روی مجهز شده است. این ساعت هوشمند از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند و همچنین از سنسورهای اندازه‌گیری ضربان قلب و دمای بدن بهره می‌برد. این محصول از ویژگی‌های ردیابی خواب و فعالیت یکسان با واچ 200 بهره می‌برد و همچنین دارای بیش از 100 واچ فیس است.

Moto-Watch-200-2.jpg.webp
-

موتو واچ 70 به نمایشگر LCD خمیده با اندازه 1.69 اینچی در یک قاب 43 میلی‌متری از جنس آلیاژ روی مجهز است. این ساعت هوشمند از استاندارد IP67 پشتیبانی کرده و همچنین از سنسورهای اندازه‌گیری ضربان قلب و دمای بدن استفاده می‌کند. این محصول از قابلیت‌های ردیابی خواب و فعالیت مشابه واچ 200 بهره می‌برد و همچنین بیش از 100 واچ فیس در دسترس دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: motowatch

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر