MSI قدرتمندترین مانیتور گیمینگ خود را با فناوری کوانتوم دات رونمایی کرد

Untitled-1.jpg

کمپانی MSI از جدیدترین مانیتور گیمینگ MAG274QRF-QD رونمایی کرد؛ این مانیتور نخستین نمایشگر تاریخ است که از فناوری کوانتوم دات پشتیبانی می‌کند. نلگفته نماند که قیمت این محصول نیز 450 دلار است.

شرکت تایوانی ام اس آی در روز گذشته در مراسمی آنلاین از مانیتور گیمینگ جدیدی با نام MAG274QRF-QD پرده برداشت. این مانیتور قوی‌ترین نمایشگر گیمینگ این شرکت نیز محسوب می‌شود. MSI در بیانیه‌ مطبوعاتی خود در رابطه با مانیتور MAG274QRF-QD می‌گوید که این نخستین نمایشگر این شرکت است که از تکنولوژی و فناوری کوانتوم دات (Quantum Dot) پشتیبانی می‌کند. در ادامه صحبت‌ها این کمپانی ادعا کرده است که مانیتور گیمینگ جدیدش می‌تواند «دقیق‌ترین و واقع‌گرایانه‌ترین» تصاویر را با «بیش از یک‌میلیارد رنگ» به‌نمایش بگذارد. این کمپانی تایوانی با توضیحاتی که ارائه کرده کاربران بسیاری را ترغیب به خرید این محصول کرده است.

شرکت MSI از پایه‌های جدیدی با نام MAG MT81-XX برای نمایشگر خود استفاده کرده است که از استاندارد VESA و دامنه‌ی حرکتی کاملی بهره‌مند شده است. ارتفاع پایه‌های جدید MSI تنظیم‌شدنی است و به‌سادگی نصب می‌شوند و از سیستم مدیریت کابل بهره‌ می‌برند.

msi-27-inch-quantum-dot-monitor-back-panel.webp
-

مانیتور جدید MSI کیفیت تصاویر WQHD را به نمایش می‌گذارد که این استاندارد معادل ۲،۵۶۰ در ۱،۴۴۰ پیکسل است. قرار است که این مانیتور تنها در سایز 27 اینچی ارائه شود و برای نمایش دقیق رنگ و کنتراست از استاندارد HDR استفاده می‌کند. زمان پاسخ‌دهی این مانیتور در حد یک میلی‌ ثانیه است که به‌لطف داشتن پنل Rapid IPS این زمان پاسخ ارائه شده است. مانیتور MSI از فناوری جی سینک انویدیا (Nvidia G-Sync) برای نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند.

ام اس آی این مانیتور را به پلیکیشن Gaming OSD App 2.0 مجهز کرده تا کاربران بتوانند مانتیور MAG274QRF-QD را شخصی سازی کنند. ضمناً پایه‌ی تنظیم‌پذیر محصول دامنه‌ی حرکتی گسترده‌ای دارد که با تنظیم در جهات مختلف، می‌توان انواع کارها را با آن انجام داد.

msi-27-inch-quantum-dot-monitor-above.webp
-

این مانیتور حدوداً 450 دلار قیمت گذاری شده است اما اگر جز کاربران خرید اولی باشید می‌توانید آن را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید. ناگفته نماند پایه‌های جدید MSI برای این مانیتور، با قیمت پایه‌ی ۵۵ دلار عرضه شده‌اند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: windowscentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر