استفاده از یک اکانت واتساپ روی چند دستگاه در آینده ممکن می‌شود

چند اکانت روی واتساپ.jpg

یکی از مشکلاتی که در حال حاضر در خصوص واتساپ وجود دارد، عدم امکان استفاده از یک حساب کاربری روی چند دستگاه است، اما قرار است در آینده نزدیک این قابلیت به واتس آپ اضافه شود.

واتس آپ یکی از پرطرفدارترین پیام رسان‌ها در سراسر دنیاست اما هموراه روند رشد این پیام رسان نسبت به رقبایش، کندتر بوده است. به عنوان نمونه یکی از بزرگ‌ترین کمبودهای واتس آپ نسبت به رقبایش، عدم امکان استفاده از چندین حساب کاربری، روی یک واتساپ است. مشکلی دیگر وابسته بودن دسترسی حساب واتس آپ به گوشی است. به عبارتی در صورتی که گوشی خود را به همراه نداشته باشید، حتی نمی‌توانید از نسخه وب واتس آپ استفاده کنید.

حالا اما واتس آپ جدیدی را برای اپلیکیشن پیام رسان خود ثبت کرده است که ورژن آن 2.20.296.8 خواهد بود. واتساپ تصمیم دارد ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی را به این نسخه اضافه کند که از جمله این ویژگی‌ها می‌توانیم به استفاده از یک حساب واتس آپ روی چندین دستگاه مختلف اشاره کنیم. البته باید بگوییم که این قابلیت‌ها فعلا در دسترس نبوده؛ بلکه در حال توسعه هستند.

استفاده از یک اکانت واتساپ روی 4 دستگاه مختلف

یکی از مشکلاتی که قبلا هم به آن اشاره کردیم، عدم امکان استفاده از یک اکانت واتس آپ، به صورت همزمان روی چند دستگاه است. حالا اما به نظر می‌رسد که واتس آپ در حال توسعه قابلیتی است که امکان استفاده از یک حساب واتس آپ را روی 4 دستگاه ممکن کند. در این زمان واتس آپ در حال توسعه رابط کاربری است که کاربران بتوانند این دستگاه‌های متصل به یک حساب را مدیریت کنند.

واتساپ 1.png
-

همانطور که در تصویر می‌بینید، این بخش به کاربر کمک می‌کند که بتواند دستگاه و یا نسخه‌ی دیگری از واتس آپ (مانند نسخه وب یا دسکتاپ) را اضافه کند. درواقع در این بخش همه‌ی دستگاه‌ها و نسخه‌هایی از واتس آپ که به آن حساب کاربری متصل هستند، نمایش داده خواهد شد.

واتساپ 2.jpg
-

اخبار مرتبط:

باگی که به سادگی واتس آپ را گول می‌زند

اگر شما به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wabetainfo


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

علی جسیمی

یک‌شنبه, 05 مرداد 1399

اعلام نکردند چه زمانی این امکان ارائه میشه یعنی تخمین زمانی بزنند ؟

پاسخ

رضا

دوشنبه, 06 مرداد 1399

اگر زمانش رو می گفت خیلی خوب بود ... والله واسه همین قضیه من مجبورم گوشی بخرم .

پاسخ

ثبت نظر