گلکسی نوت ۲۰ فن ادیشن ممکن است جایگزین گلکسی نوت ۲۱ شود

Untitled-1.jpg

تقریبا سه سال است که پشت سر هم اخباری در رابطه با ادغام پرچمداران کمپانی سامسونگ یعنی سری نوت و سری اس منتشر می‌شود. از مدتی پیش نیز اخباری منتشر شد که گلکسی نوت 21 آخرین پرچمدار سری نوت خواهد بود. حالا که این اخبار تقریبا به واقعیت نزدیک شده، نشان از این دارد که کمپانی سامسونگ نیز تمایل به ادغام این دو برند دارد. تازه‌ترین شایعات از این حکایت دارند که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ به‌جای رونمایی از گلکسی نوت ۲۱ از گلکسی نوت ۲۰ فن ادیشن رونمایی خواهد کرد.

ماه گذشته، یکی از مدیران ارشد شرکت سامسونگ اعلام کرد که سری نوت این شرکت قرار است تا در سال 2021 به کار خودش پایان دهد. اما هنوز مشخص نیست که با توجه به تمامی اخبار و شایعات مختلفی که چندین سال است به گوش می‌رسد، در نهایت سرنوشت سری محبوب گلکسی نوت چگونه خواهد بود؟

Would-you-care-if-Samsung-scraps-the-Galaxy-Note-line.jpg
-

حالا که شایعات قبلی تقریبا به واقعیت پیوستند، دوباره شایعات جدیدی منتشر شده است که در صحبت‌های مدیر سامسونگ، هیچ یک از این صحبت‌ها نقض نشده است. راس یانگ، یکی از تحلیل‌گران معروف در توییتر، در چندین گزارش مختلف به آینده گلکسی نوت پرداخته است.

برداشت‌هایی که می‌توان از گزارش‌های یانگ داشت، چنین است که کمپانی سامسونگ ممکن است در سال میلادی جاری یک مدل جدید برای خانواده گلکسی نوت معرفی کند، اما آن چیزی که پیداست، گلکسی نوت ۲۱ نخواهد بود. یعنی به جای معرفی یک پرچم‌دار جدید و حرفه‌ای، سامسونگ ممکن است از نسخه Fan Edition برای تداوم حیات این برند استفاده کند و از گلکسی نوت ۲۰ فن ادیشن رونمایی کند.

SAMSUNG-S20FE.jpg
-

سال گذشته برای اولین بار کمپانی سامسونگ از نسخه فن‌ادیشن یک دستگاه رونمایی کرد. در سال 2020 سامسونگ برای گلکسی اس 20 یک نسخه ارزان قیمت راهی بازار شد که نام آن گلکسی اس 20 فن ادیشن است. این گوشی هوشمند تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های یک پرچمدار را دارد و در مقابل با قیمت بسیار مناسبی این دستگاه راهی بازار شد که توانست توجه کاربران زیادی را جلب کند.

هفته گذشته شاهد رویداد رونمایی از پرچم‌داران سری گلکسی S21 بودیم که نسبت به سال گذشته و گلکسی اس 20 یک قیمت کاهشی را مشاهده کردیم. طبق پیش‌بینی‌های راس یانگ، سامسونگ با هدف فروش بیشتر گلکسی S21، قیمت این خانواده را نسبت به نسل قبل کاهش داده است و امسال شاهد رونمایی از گلکسی اس 21 نخواهیم بود. البته سامسونگ اط طرفی که نشان داده قصد ندارد یکباره سری گلکسی نوت را کنار بگذارد. بنابراین، معرفی گلکسی نوت ۲۰FE می‌تواند یک راه‌حل مناسب باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

عبدالحمیدکمالی

دوشنبه, 06 بهمن 1399

سلام وقت همگی بخیر بنده خوشحالم ازپیدا کردن سایت خوبتون خسته نباشین.

پاسخ

ثبت نظر