لیست گوشی‌های سامسونگ در سال 2021 منتشر شد؛ جای خالی سری نوت

حذف گوشی‌های سری نوت .jpg

مدتی است که اخباری در خصوص حذف سری نوت سامسونگ به گوش می‌رسد. حالا در شایعاتی با انتشار لیست گوشی‌های سامسونگ در سال 2021، این طور به نظر می‌رسد که واقعا گوشی‌های سری نوت را در سال آینده شاهد نخواهیم بود.

اگر شما هم جز طرفداران سری نوت گوشی‌های سامسونگ هستید، احتمالاً اخبار جدید چندان برایتان خوشایند نیست. درواقع مدتی است که اخبار و شایعاتی در این خصوص که سامسونگ دیگر قصد عرضه‌ی گوشی‌های جدیدی از سری نوت را ندارد، به گوش می‌رسد. این شایعات ابتدا توسط افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، Ice Universe مطرح شد و حالا افشاگر دیگری به نام Max Weinbach هم با انتشار لیست نام گوشی‌های سامسونگ در سال 2021، مجدداً تاکید کرده است که قرار نیست امسال شاهد عرضه‌ی گوشی سامسونگی از سری نوت باشیم.

به گفته‌ی این افشاگر، سامسونگ در سال آینده 3 گوشی‌ی پرچمدار از سری S را معرفی و عرضه خواهد کرد که موضوع عجیبی نیست. از طرفی با توجه به روند اخیر، احتمالاً پس از مدتی نسخه‌ی فن ادیشن این گوشی‌ها، یعنی گلکسی S21 FE هم ارائه می‌شود. همچنین گفته می‌شود که در سال 2021 سامسونگ از گوشی‌های تاشو گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 و یک گوشی تاشوی مقرون به صرفه با قیمت رقابتی به نام Galaxy Z Fold FE هم رونمایی کند.

جالب است اشاره کنیم که حذف سری نوت از لیست گوشی‌های سامسونگ، به معنای حذف قلم نیست، بلکه به ادعای همین افشاگر، سه مورد از 6 گوشی که از آن‌ها نام برده شده است، به قلم Spen مجهز خواهند شد. گویا این سه گوشی، به ترتیب گلگسی S21 Ultra، گلکسی Z Fold 3 و احتمالاً گلکسی S21 Plus خواهند بود.

درواقع اگرچه سامسونگ یکی از کمپانی‌های موفق در زمینه‌ی گوشی‌های تاشو است، اما گوشی‌های تاشو این کمپانی هنوز جایگاه مناسبی را بدست نیاورده‌اند، به طوری که سامسونگ در سال 2019 حتی نتوانست 1 میلیون گوشی تاشو را به فروش برساند. حالا اما سامسونگ برای سال 2020 در نظر داشت تا 6 میلیون گوشی تاشو را بفروشد، این آمار اما واقعی به نظر نمی‌رسد و بین 3 تا 5 میلیون دستگاه گوشی تاشو را سامسونگ بتواند تا پایان سال بفروشد.

در سال 2021 اما سامسونگ برای فروش 10 میلیون گوشی تاشو برنامه ریزی کرده است.

احتمالا سامسونگ با حذف سری نوت، قصد دارد به نوعی بازار را برای برای فروش گوشی‌های تاشو باز کند. نظر شما درباره‌ی گوشی‌های سری نوت چیست؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

امین مرزارا

چهارشنبه, 17 دی 1399

معرفی گوشی ۲۰۲۱

پاسخ

ثبت نظر