جزئیات جدیدی از آیپد پرو M2 آیپد مینی و نسل دهم آیپد فاش شد

Appleipad.JPG

گزارش جدیدی که منتشر شده از افشا قیمت آیپد پرو M2 اپل حکایت دارد که ظاهرا کاربران برای خرید این دستگاه باید 799 دلار پول پرداخت کنند. البته اطلاعاتی نیز در رابطه با آیپد مینی بعدی، نسل دهم آیپد معمولی و نسل متفاوتی از آیپد پرو با نمایشگر 14.1 اینچی و نام احتمالی آیپد استودیو هم منتشر شده است.

وبسایت LeaksApplePro در گزارشی نوشته که آیپد پرو M2 احتمالا سه مدل خواهد داشت که حداقل یکی از آن‌ها تا قبل از سال 2023 به بازار نمی‌آید. با توجه به شایعات متعددی که درباره عرضه دو آیپد پرو M2 در فصل پاییز منتشر شده، احتمالا مدل 14.1 اینچی است که با تاخیر به دست کاربران خواهد رسید.

در سال جاری میلادی به احتمال زیاد شاهد رونمایی از دو آیپد پرو با نمایشگرهای 11 و 12.9 اینچی باشیم که هر دو به تراشه M2 مجهز خواهند شد. قیمت مدل پایه 11 اینچی با 5G و 128 گیگابایت حافظه داخلی از 799 دلار شروع خواهد شد ولی از پنل mini-LED بهره نخواهد برد. در عوض این پنل به مدل 12.9 اینچی می‌رود که با همین مشخصات با قیمت پایه 1099 دلار فروخته خواهد شد.

Ipad_pro_concept_1_1-e1656319162717.jpg
-

با این تفاصیل، آیپد پرو M2 قیمتی در حد آیپد پرو M1 خواهد داشت و مدل‌های قدیمی باید با کاهش قیمت روبرو شوند. همین منبع مدعی شده که آیپد پرو 14.1 اینچی احتمالا قیمتی در حدود 1400 دلار خواهد داشت و از ظرفیت پایه 256 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. این گزارش برخلاف برخی از دیگر گزارش‌ها می‌گوید این مدل که ممکن است آیپد استودیو نامیده شود، احتمالا از پنل mini-LED بهره می‌برد و از فناوری پروموشن پشتیبانی می‌کند.

نسل بعدی آیپد مینی احتمالا تا سال 2023 به بازار نمی‌آید؛ اما به جای نمایشگر 60 هرتزی از نمایشگر 120 هرتزی برخوردار می‌شود. اپل همچنین احتمالا نسل دهم آیپد معمولی را عرضه می‌کند و نمایشگر جدید 10.5 اینچی را روی آن قرار می‌دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: notebookcheck

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر