انویدیا رویداد AI Summit در تل آویو را لغو کرد

nvidia.jpg

در تقریباً دو هفته گذشته، شرکت انویدیا اعلام کرد که مدیرعامل خود، جنسن هوانگ، قرار است سخنرانی اصلی خود را در رویداد AI Summit برگزار کند. این رویداد به ویژه توسط انویدیا تدارک دیده شده بود تا به جدیدترین پیشرفت‌های هوش مصنوعی تمرکز کند.

با توجه به اینکه این نشست دو روزه بوده و در ابتدا شامل مشارکت شخصی بود، و با توجه به سرمایه‌گذاری قابل توجه انویدیا در فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری عمیق، به ویژه از طریق فناوری گرافیک آنها، این رویداد اهمیت زیادی داشت. با این حال، با توجه به تغییرات اخیر در منطقه، انویدیا تصمیم دشواری برای لغو رویداد AI Summit گرفته است.

می‌توان گفت که دلیل اصلی این لغو، اهمیت دادن به ایمنی و رفاه تمامی شرکت‌کنندگان است. در حال حاضر، انویدیا هنوز اطلاعاتی را در مورد امکان برنامه‌ریزی مجدد این رویداد منتشر نکرده است. همچنین، مشخص نیست که آیا انویدیا قصد دارد سخنرانی‌های برنامه‌ریزی شده را به صورت ضبط شده یا پخش زنده ارائه کند یا خیر. احتمالاً در آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد.

اعلامیه شرکت انویدیا در خصوص لغو رویداد AI Summit

امیدواریم که این پیام را با امنیت و سلامتی دریافت کنید. متأسفانه، ما مجبور به اعلام کنیم که به دلیل شرایط فعلی در تل‌آویو، تصمیم به لغو نشست AI SUMMIT که برای تاریخ 23 و 24 مهر ماه (15 و 16 اکتبر) برنامه‌ریزی شده بود، گرفته شده است.

انویدیا رویداد AI Summit در تل آویو را لغو کرد

NVIDIA_Arm

قلب ما در کنار تمامی افرادی است که تحت تأثیر این شرایط قرار گرفته‌اند. ایمنی و سلامتی شرکت‌کنندگان در این رویداد اولویت اصلی ما بوده و ما باور داریم که این تصمیم بهترین راه‌حل برای تضمین ایمنی همه می‌باشد.

اگر شما هر گونه ترتیبات سفر یا اقامت داده‌اید، توصیه می‌شود که با ارائه‌دهندگان خدمات خود تماس بگیرید تا درباره سیاست‌های آنها استعلام حال کنید. ما از درک و پشتیبانی شما در این دوران دشوار سپاس‌گزاریم. لطفاً در صورت بروز هر گونه سوال یا نگرانی، با ما تماس بگیرید: aisummitsupport@nvidia.com.

قرار بود که این نشست دو روزه بیش از 2500 توسعه‌دهنده، محقق و تصمیم‌گیرنده از یکی از پویاترین قطب‌های فناوری جهان را به خود جلب کند. انویدیا اسرائیل را برای برگزاری این رویداد انتخاب کرده بود؛ این منطقه دارای یک اکوسیستم استارتاپی پررونق با بیش از 6000 استارت‌آپ می‌باشد که بسیاری از آنها در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند.

پیش‌بینی می‌شد که این رویداد دو روزه توجه توسعه‌دهندگان، پژوهشگران و تصمیم‌گیرندگان در زمینه فناوری را به خود جلب کند و فرصتی فراهم کند تا آن‌ها با یک‌دیگر در مورد آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای شرکت انویدیا بحث و گفتگو کنند. این نیز به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری جهان شناخته می‌شد.

انتخاب انویدیا برای برگزاری این نشست در تل‌آویو به دلیل وجود یک اکوسیستم استارتاپ پویا در این منطقه بود. بیش از 6000 استارتاپ فعال در این منطقه وجود دارد و بسیاری از آنها به هوش مصنوعی متمرکز هستند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videocardz

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر