مشخصات اعضای خانواده‌ی وان پلاس 9 فاش شد

خانواده‌ی وان پلاس 9.jpg

وان پلاس در تدارک تولید و معرفی پرچمداران بعدی خود، یعنی اعضای خانواده‌ی وان پلاس 9 است. در حال حاضر مشخصات زیادی از این گوشی فاش شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

وان پلاس را با عنوان قاتل پرچم داران می‌شناسیم که نشان از قیمت مناسب گوشی‌های پرچمدار این شرکت دارد. حالا این روزها انتظار معرفی پرچمداران 2021 این کمپانی را میکشیم که شامل سه عضو وان پلاس 9 پرو، وان پلاس 9 و وان پلاس 9E خواهد بود. تا به این لحظه اطلاعات زیادی درباره‌ خانواده‌ی وان پلاس 9 منتشر شده است که دید بسیار خوبی درباره‌ی این سه گوشی به ما می‌دهد. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره‌ی سه پرچمدار 2021 وان پلاس می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

هر آنچه درباره‌ی خانواده‌ی وان پلاس 9 می‌دانیم

طراحی ظاهری

از یک ماه پیش شاهد رندرهایی از وان پلاس 9 بودیم. حالا اما تصاویر واقعی از این گوشی فاش شده است که آن را در تصویر پایین می‌بینید. طراحی این گوشی بیش از هر چیزی یادآور گوشی وان پلاس 7T است که گوشه‌های آن منحنی بوده و یک حفره‌ی ریز هم در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

طراحی وان پلاس 9 پرو اما کمی متفاوت است و بیشتر شبیه به وان پلاس 8 پرو است. به نظر می‌رسد که وان پلاس در طراحی ماژول دوربین اصلی این گوشی از گلکسی نوت 20 اولترا الهام گرفته باشد. درواقع یک بخش مستطیلی با گوشه‌های گرد شده را در پنل پشتی شاهد هستیم که سه دوربین را در خود جای داده است. ضمناً در پنل جلویی هم دوربین سلفی به صورت یک قطره‌ی کوچک در قسمت بالای و در گوشه‌ی سمت چپ قرار گرفته است.

نمایشگر

بنا به اطلاعاتی که در دست است، وان پلاس 9 پرو به نمایشگر منحنی امولد 6.78 اینچی با رزولوشن 3168 در 1440 پیکسل مجهز خواهد شد. وان پلاس 9 و 9E اما با نمایشگر تخت امولد 6.55 اینچی راهی بازار خواهند شد. ضمناً باید اشاره کنیم که رفرش ریت نمایشگر وان پلاس 9 و 9 پرو 120 هرتز و رفرش ریت وان پلاس 9 ای هم 90 هرتز است.

مشخصات نمایشگر اعضای خانواده‌ی وان پلاس 9.jpg
مشخصات نمایشگر اعضای خانواده‌ی وان پلاس 9 -

سخت افزار خانواده‌ی وان پلاس 9

وان پلاس 9 و 9 پرو، هر دو به قدرتمندترین پردازنده‌ی موبایلی اندرویدی یعنی اسنپدراگون 888 مجهز خواهند شد اما وان پلاس 9E با پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 راهی بازار خواهد شد. همانطور که مشخص است، وان پلاس 9 پرو قدرتمندترین پرچمدار 2021 وان پلاس خواهد بود و از این رو برتری مشخصات آن کاملاً واضح است. از این رو اصلاً عجیب نیست که وان پلاس 9 پرو از 12 گیگابایت رم بهره ببرد، در حالی که وان پلاس 9 و وان پلاس 9E با 8 گیگابایت رم معرفی خواهند شد. میزان حافظه‌ی داخلی در مدل پایه‌ی وان پلاس 9 پرو هم 256 گیگابایت و در دو مدل دیگر، 128 گیگابایت است. در جدول زیر مشخصات سخت افزاری فاش شده‌ی سه عضو خانواده‌ی وان پلاس 9 را می‌بینیم.

مشخصات سخت افزاری خانواده‌ی وان پلاس 9 .jpg
مشخصات سخت افزاری خانواده‌ی وان پلاس 9 -

دوربین اصلی و سلفی

تا به این لحظه مشخص شده است که وان پلاس 9 پرو از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که با یک دوربین 48 مگاپیکسلی واید و یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو همراه خواهد شد. همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

درباره‌ی وان پلاس 9 اما تنها درباره‌ی دو لنز 48 مگاپیکسلی اصلی و واید اطلاع داریم و دوربین سلفی این گوشی هم 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

وان پلاس 9E اما از دوربین اصلی چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز 16 مگاپیکسلی اولتراواید، لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و لنز 2 مگاپیکسلی عمق سنج بهره خواهد برد. مانند دو عضو دیگر این خانواده، وان پلاس 9E هم از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

باتری

همانطور که در جدول زیر می‌بینید، وان پلاس 9 پرو با باتری 4750 میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی 65 واتی و شارژ وایرلس 45 واتی راهی بازار خواهد شد. وان پلاس 9 و 9E اما از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره برده و از شارژ سیمی 65 واتی هم پشتیبانی خواهند کرد. با این حال درباره‌ی قابلیت شارژ وایرلس در وان پلاس 9 اطلاعی نداریم اما وان پلاس 9E از شارژ وایرلس بهره نخواهد برد.

به هر ترتیب برای اطلاع دقیق از مشخصات این سه گوشی، باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

قیمت این گوشی‌ها بسته به کانفیگی که دارند به صورت جدول زیر است:

قیمت اعضای خانواده‌ی وان پلاس 9 بسته به کانفیگ.jpg
قیمت اعضای خانواده‌ی وان پلاس 9 بسته به کانفیگ -

اخبار مرتبط:

نمونه اولیه‌ی وان پلاس 9 با قیمت 6000 دلار در eBay فروخته شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر