رابط کاربری One UI 6.0 معرفی شد؛ اندروید ۱۴ در گوشی‌های سامسونگ

jklghkjjyh.JPG

سامسونگ در مراسم SDC23 از رابط کاربری One UI 6.0 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ رونمایی کرد.

این معرفی در حالی اتفاق افتاد که سامسونگ صبح امروز در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۳ (SDC23) رابط کاربری One UI 6 را معرفی کرده بود، که به عنوان نسخه بتا ماه‌ها پیش از این منتشر شده بود.

در مراسم SDC23، سامسونگ اعلام کرد که رابط کاربری One UI 6 دارای قابلیت‌های کاربردی بیشتری نسبت به نسخه‌ی قبلی است و به کاربر امکان ویرایش هوشمند عکس و ویدیو را می‌دهد. این رابط کاربری حتی منوی تنظیمات سریع خود را نیز بازطراحی کرده و به نظر می‌آید که تا حدی شبیه به کنترل سنتر iOS باشد. همچنین، سامسونگ اعلام کرده است که در One UI 6 از تایپ‌فیس One UI Sans استفاده می‌شود.

samsung-sdc23

در این مراسم، سامسونگ منوی جدید تنظیمات سریع One UI 6 را به نمایش گذاشت و اپلیکیشن گالری خود را با استفاده از تکنولوژی‌های Photo Remaster و Object Eraser مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود داده است. این امکان به کاربران ارائه می‌دهد تا تصاویر خود را بهبود دهند و بهترین نتیجه را بگیرند.

سامسونگ همچنین در One UI 6 ویرایشگر ویدیوی جدیدی به نام Samsung Studio را معرفی کرده است که امکان اضافه کردن متن، استیکر و موسیقی به ویدیوها را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

samsung-sdc23

در این مراسم، سامسونگ همچنین اعلام کرد که در آینده تمرکز بیشتری بر روی تایزن (Tizen) خواهد داشت و قصد دارد این سیستم‌عامل مبتنی بر لینوکس را بهبود بخشد. تایزن به عنوان سیستم‌عاملی برای وسایل خانگی با نمایشگر بزرگ مانند یخچال و فر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و سامسونگ کیت توسعه‌ی نرم‌افزار تایزن را برای توسعه‌دهندگان در دسترس قرار می‌دهد.

همچنین، سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد Samsung Health را به یک اکوسیستم سلامت دیجیتال تبدیل کند و برای توسعه‌دهندگان مختلف امکان دسترسی به حسگر BioActive ساعت هوشمند سامسونگ را فراهم خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: youtube_watch

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر