وان‌پلاس نورد 2T با مدیاتک دیمنسیتی 1300 و شارژر 80 وات معرفی شد

gfjfgjkygkutkuk.jpg

وان پلاس نورد 2 تی، گوشی که این کمپانی امروز بی سرو صدا از آن پرده برداشت. این گوشی همین امروز با قیمت 399 یورو به فروش گذاشته شد. این دستگاه از ویژگی‌هایی مانند تراشه قدرتمند مدیاتک و شارژر پر سرعت 80 واتی نیز بهره می‌برد.

تا به امروز اخبار و شایعاتی مربوط به وان پلاس نورد 2 منتشر می‌شد که تقریبا تمام مشخصات صحیح بود و امروز این شایعات پایان یافت و این گوشی حالا بی سر و صدا معرفی شده و از طریق سایت Ali Express در اروپا عرضه می‌شود.

این گوشی به نمایشگر 6.43 اینچی امولد مجهز است که با نرخ رفرش 90 هرتزی و رزولوشن +Full HD به دست کاربران خواهد رسید. قلب تپنده این دستگاه، تراشه مدیاتک دیمنسیتی 1300 بوده که توسط 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.

وانپلاس نورد 2 تی، با یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی راهی بازار خواهد شد که برای شارژ این باتری می‌توان از شارژر 80 واتی موجود در جعبه‌اش استفاده کرد. در بخش نرم‌افزار، چینی‌ها از رابط‌کاربری OxygenOS 12.1 بر پایه اندروید 12 استفاده کرده‌اند. انتظار داریم که حداقل دو به‌روزرسانی اساسی اندروید برای این گوشی منتشر شود.

OnePlus-Nord-2T-announced-1.jpg
-

به بخش پشتی این دستگاه که سر بزنیم، دوربین اصلی سه گانه‌ای می‌بینیم که به ترتیب با سنسورهای 50 ،8 و 2 مگاپیکسلی با حسگر اصلی سونی IMX766 بهره می‌برد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی در حفره نمایشگر آن جا خوش کرده است.

در نهایت نوبت به جزئیات قیمت‌گذاری وان پلاس نورد 2T می‌رسد. این گوشی توسط سایت Ali Express با قیمت 399 یورو به فروش می‌رسد. مشخص نیست که وان‌پلاس چه برنامه‌هایی برای عرضه گسترده‌تر این دستگاه دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: onsitego

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر