میان‌رده وان‌پلاس با نام وان‌پلاس نورد CE 2 و قیمت ۴۰۰ دلار معرفی شد

وان پلاس.jpg

شرکت وان‌پلاس بالاخره از گوشی میان‌رده خود پرده برداشت. وان‌پلاس نورد CE2 نسبت به نسل قبلی خود تغییرات زیادی دریافت نکرده و با گوشی ارتقا یافته عجیبی روبه‌رو نیستیم اما روی هم رفته با یک میان‌رده خوب سروکار داریم. اول از همه باید به طراحی این گوشی بپردازیم که یادآور محصولات اوپو است. با توجه به اینکه وان‌پلاس و اوپو تا حد زیادی ادغام شده‌اند، افزایش شباهت گوشی‌های شرکت به محصولات اوپو قابل انتظار بود.

باتوجه به رندرهایی که تا به امروز منتشر شده است، گوشی پرچم‌دار اوپو فایند X5 پرو برای ماژول دوربین دقیقا از همین طراحی استفاده کرده اما این تفاوت جود دارد که تعداد سنسور بیشتری به کار رفته است. وان‌پلاس مدعی شده که نورد CE 2 بعد از وان‌پلاس ۶T با داشتن ضخامت ۷.۸ میلی‌متری باریک‌ترین گوشی این شرکت محسوب می‌شود.

کمپانی وان‌پلاس برای این میان‌رده خود از یک پردازنده 6 نانومتری دایمنسیتی 9000 استفاده کرده است. این شرکت قبلا برای گوشی‌های خود از فناوری شارژ اختصاصی موسوم به Warp Charge استفاده می‌کرد ولی گوشی‌های جدید این شرکت برای این کار از فناوری SuperVOOC اوپو استفاده می‌کنند. به لطف همین مشخصه، کاربران می‌توانند وان‌پلاس نورد CE 2 را با سرعت ۶۵ وات شارژ کنند.

Bahamas-Blue-OnePlus-Nord-CE-2.jpg
-

ارتقاها دربخش نمایشگر، دوربین‌ها، ظرفیت باتری و ظرفیت مربوط به رم و حافظه‌ی داخلی است و روی هم رفته تغییر بسیار زیادی را شاهد نیستیم و فقط شاهد توجه وان‌پلاس در این بخش‌ها بوده‌ایم. به طور مشخص، کاربران برای خرید این گوشی از بین دو مدل ۶/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی باید دست به انتخاب بزنند. همچنین در پنل پشتی هم شاهد دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستیم. در زمینه‌ی نمایشگر هم بار دیگر پنل ۶.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز مورد استفاده قرار گرفته است.

این دستگاه با یک دوربین 4500 میلی‌آمپرساعتی رونمایی می‌شود و از تاریخ ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) در بازار اروپا با حداقل قیمت ۴۰۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت، ولی در بازار هند کاربران با پرداخت ۳۲۰ دلار می‌توانند مدل پایه‌ی این گوشی را خریداری کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: XDA-Developers

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر