وان پلاس نورد LE معرفی شد اما قابل خرید نیست

وان پلاس نورد LE.jpg

وان پلاس یک نمونه‌ی خاص از وان پلاس نورد را با نام وان پلاس نورد LE رونمایی کرده است که تنها یک نسخه از آن تولید شده است که خرید این گوشی ممکن نیست و برای داشتن آن باید شانس خود را در چالش وان پلاس امتحان کنید.

سال گذشته بود که وان پلاس با معرفی گوشی وان پلاس نورد (که از پردازنده‌ی اسنپدراگون 765G بهره می‌برد)، توانست باز هم به بازار گوشی‌های میانرده بازگردد. حالا این کمپانی گوشی وان پلاس نورد LE را معرفی کرده است که در ادامه به بررسی مشخصات آن می‌پردازیم. با فیسیت همراه باشید.

وان پلاس نورد LE

این گوشی جدید وان پلاس شباهت زیادی به وان پلاس نورد دارد و همان پردازنده‌ی اسنپدراگون 765G در آن به کار گرفته شده است. نمایشگر امولد با رفرش ریت 90 هرتزی، دوربین چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، باتری 4115 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 30 واتی، دیگر ویژگی‌های مشترک وان پلاس نورد و وان پلاس نورد LE است.

تفاوتی که بین این دو گوشی است، در رنگ بندی است. درواقع وان پلاس در رنگ‌های آبی و خاکستری (در دو توناژ رنگی) معرفی شده و به دست کاربران رسیده بود اما وان پلاس نورد LE از رنگ ویژه‌ی سبز و نارنجی به صورت گرادیانتی بهره می‌برد. به عبارتی رنگ این گوشی به نوعی است که از رنگ سبز در قسمت پایین شروع شده و به رنگ نارنجی در قسمت بالا می‌رسد.

نکته‌ی عجیب اینجاست که این گوشی قابل خرید نیست و قیمت و تاریخ عرضه و ارائه‌ی این گوشی مشخص نشده است. درواقع عبارت LE در نام Nord LE مخففLiterally Only One Edition است. به عبارتی تنها یک نمونه از این گوشی ساخته شده است و قرار نیست توسط این کمپانی چینی به فروش برسد. اگر می‌خواهید این گوشی را در دسترس داشته باشید باید شانس خودتان را در مسابقه‌ای که وان پلاس ترتیب دیده است (و جزئیات آن را می‌توانید از این لینک ببینید) امتحان کنید.

اخبار مرتبط:

وان پلاس نورد با 12 گیگابایت رم معرفی شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر