رندرهای اولین گوشی تاشدنی وان پلاس پیش از رونمایی فاش شد

oneplus fold.jpg

رندرهای منتسب‌ به گوشی تاشدنی وان پلاس اوپن، اولین گوشی تاشدنی این شرکت را از زوایای مختلف به‌ تصویر می‌کشند.

وان پلاس در آینده‌ای نزدیک با رونمایی از گوشی تاشدنی OnePlus Open وارد بازار می‌شود. قبلاً رندرهای CAD این گوشی را دیده بودیم و وان پلاس حتی به‌صورت غیرمستقیم نام «وان پلاس اوپن» را تأیید کرده است.

مدتی پیش در برخی شایعات گفته شد وان پلاس تصمیم گرفته تغییراتی در گوشی تاشدنی‌اش اعمال کند و جدیدترین رندرهای وان پلاس اوپن که توسط نشریه‌ی اسمارت‌پریکس منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند تغییرات این گوشی قرار است فراتر از انتظارات اولیه باشد. گفته می‌شود این رندرها بر اساس مدل پیش‌تولید وان پلاس اوپن ساخته شده‌اند و دقت بالایی دارند.

oneplus-open-smartprix-render-four-64cde28a52098c84152ec3d0.webp
-

بر اساس رندرهای جدید وان پلاس اوپن، این گوشی در مقایسه‌ با مدل‌های آزمایشی قبلی کوچک‌تر شده است (تصاویر بالا که کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، احتمالاً مقیاس یکسانی ندارند).

اسپیکرها برای پخش صدای بهتر به بخش کناری منتقل شده‌اند و وان پلاس یک‌سری تغییرات در فریم دستگاه نیز اعمال کرده است. دوربین سلفی نمایشگر داخلی از بالا سمت چپ به بالا سمت راست منتقل شده و در بخش پشتی، لوگوی هسل‌بلاد به H تغییر کرده و به بالای حسگر لایدار منتقل شده است.

oneplus-open-smartprix-render-three-64cde28a52098c84152ec3d6.webp
-

وان پلاس اوپن همچون نمونه‌ی آزمایشی قبلی اسلایدر هشدار دارد و حسگر اثر انگشت در کمال تعجب وارد دکمه‌ی پاور شده است. پنل پشتی دستگاه پوششی از جنس چرم غیراصل دارد.

بر اساس شایعات قبلی، گوشی وان پلاس اوپن نمایشگر داخلی ۷٫۸ اینچ و نمایشگر خارجی ۶٫۳ اینچ دارد که هر دو به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دست پیدا می‌کنند. این گوشی با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد بود.

وان پلاس اوپن احتمالاً دوربین اصلی و فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی به باتری ۴٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات مجهز خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: smartprix

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر