به نظر می‌رسد OpenAI قصد دارد یک فروشگاه برای ابزارهای هوش مصنوعی ایجاد کند

jkkjkghfhgf.JPG

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد OpenAI، شرکت سازنده چت‌بات ChatGPT، قصد دارد یک بازار آنلاین یا فروشگاهی را برای ابزارهای هوش مصنوعی توسعه داده شده توسط خود، ایجاد کند.

سازمان‌ها که از ChatGPT استفاده می‌کنند، به طرق مختلفی از این فناوری استفاده می‌کنند، مانند پاسخ به سؤالات مرتبط با یک بازار خاص یا حتی تشخیص تقلب مالی از طریق داده‌های مرتبط با تراکنش‌های آنلاین. در حال حاضر، نشریه اطلاعات در یک گزارش اختصاصی جدید اعلام کرده که OpenAI در حال ساخت یک بازار آنلاین است که توسعه‌دهندگان می‌توانند مدل‌های خود را با کمک آن در اختیار سایر کسب‌وکارها قرار دهند.

OpenAI-store-1024x576.jpg.webp
-

به گزارش اینفورمیشن، سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI، در یک جلسه با توسعه‌دهندگان این برنامه‌ها را به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این، Aquant و Khan Academy که مشتریان این شرکت هستند، علاقه‌مند به انتشار مدل‌های هوش مصنوعی مبتنی بر ChatGPT خود در این بازار آنلاین نشان داده‌اند.

با این حرکت، OpenAI قادر خواهد بود به طور پتانسیل با استورهای برنامه‌های کاربردی که توسط مشتریان و شرکت‌های فناوری دیگر مانند Salesforce و Microsoft اداره می‌شوند، رقابت کند. همچنین با ایجاد این بازار آنلاین، OpenAI هدف دارد مشتریان خود را گسترش داده و فناوری هوش مصنوعی خود را به تعداد بیشتری از کاربران ارائه دهد.

با افزایش توجه به هوش مصنوعی، OpenAI تلاش می‌کند تا فرصت‌های جدیدی را در این حوزه به ارمغان آورده و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت این فناوری ایفا کند.

Sam-Altman-1-1024x576.jpg (1).webp
-

در طول چند سال گذشته، توجه فراوانی به فناوری هوش مصنوعی جلب شده و شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی در این حوزه بوده‌ایم. به عنوان یادآوری، مایکروسافت قبل از ظهور چت‌بات ChatGPT و در سال 2019، حداقل 1 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در این شرکت انجام داد. همچنین، در اوایل سال جاری، یک سرمایه‌گذاری دیگر به ارزش 10 میلیارد دلار توسط یکی از غول‌های فناوری انجام شد. به همراه این سرمایه‌گذاری‌ها، نسخه‌ی آخر مدل هوش مصنوعی این شرکت تحت عنوان GPT-4 طبق برنامه‌ریزی راه‌اندازی شد.

از زمان عرضه چت‌بات ChatGPT در پایان سال گذشته، صدها کسب‌و‌کار از آن برای اتوماسیون وظایف و بهبود کارایی استفاده کرده‌اند. همچنین، شرکت‌ها در حال رقابت برای ارائه ابزارها و قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی به مشتریان خود هستند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theinformation

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر