اوپو فایند N3 فلیپ معرفی شد؛ با دوربین تله‌فوتو و پشتیبانی از اپ‌ها در نمایشگر بیرونی

jgjghfg.jpg

بعد از گذشت چند ماه از معرفی گوشی تاشوی فایند N2 فلیپ، اوپو با نسخه جدیدی به نام فایند N3 فلیپ به رونمایی پرداخت. این دستگاه با ارتقاء سخت‌افزار و به‌روزرسانی دوربین‌ها، وارد بازار شده و نمایشگر بیرونی آن اکنون توانایی اجرای کامل اپ‌ها را دارد.

مشخصات فنی اوپو فایند N3 فلیپ نسبت به نسل قبلی خود بسیاری از ویژگی‌ها را حفظ کرده، اما با ایجاد تغییرات جذاب به‌روز شده است. این گوشی از همان نمایشگرهای داخلی 6.8 اینچی و بیرونی 3.26 اینچی استفاده می‌کند؛ اما امکانات بهتری در نمایشگر بیرونی آن اضافه شده و قادر به اجرای کامل اپ‌ها می‌باشد.

یک تغییر اساسی دیگر در اوپو فایند N3 فلیپ در بخش دوربین به چشم می‌خورد. در مقایسه با نسل قبلی که دو دوربین داشت، این نسخه از سه دوربین با یک لنز تله‌فوتو بهره می‌برد. بنابراین، این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی 32 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری می‌باشد.

oppo-find-n3-flip-2.jpg.webp

اوپو فایند N3 فلیپ به‌عنوان نخستین محصول این شرکت از اسلایدر هشدار (Alert Slider) استفاده می‌کند و از چیپست دایمنسیتی 9200 مدیاتک برای عملکرد مناسب خود بهره می‌برد.

با اعلام اوپو، این گوشی تا 400 هزار بار تست شده و هیچ نقصی در نمایشگر آن مشاهده نشده است. همچنین، این محصول با استاندارد IPX4 در مقابل آب نیز مقاومت کرده و از طریق یک باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی 44 واتی به انرژی موردنیاز خود می‌رسد.

فعلاً، اوپو فایند N3 فلیپ تنها در بازار چین به فروش می‌رسد. این گوشی با دو نسخه حافظه داخلی 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های 932 دلار و 1042 دلار در دسترس است. اوپو نیز اعلام کرده است که در آینده نزدیک نسخه جهانی این محصول را نیز عرضه خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر