اوپو از گوشی‌های تاشو پرچمدار فایند N2 و فایند N2 فلیپ رونمایی کرد

jghy.jpg

اوپو به تازگی دو مدل جدید از گوشی‌های تاشو خود با نام‌های فایند N2 و فایند N2 فلیپ را معرفی کرده است. فایند N2 به عنوان جانشین مستقیم مدل اصلی Find N که در ماه آذر معرفی شده بود، به بازار عرضه شده است. همچنین، فایند N2 فلیپ یک مدل جدید با سبک گوشی‌های فلیپ را به مشتریان ارائه می‌دهد.

اوپو فایند N2

فایند N2 از مدل‌های پیشرفته‌تر گوشی‌های تاشو اوپو به شمار می‌آید. در حالت باز، نمایشگر اصلی این گوشی طراحی شبیه به یک نوت بوک دارد و پنل خارجی آن دارای یک صفحه نمایش معمولی کوچک‌تر است. همچنین، در پشت دستگاه، یک سیستم دوربین سه‌گانه با نام تجاری Hasselblad قرار دارد. ابعاد این دستگاه 132.2 در 72.6 در 14.6 میلی‌متر می‌باشد و وزن آن 237 گرم است، این وزن ممکن است کمی سنگین به نظر برسد.

Oppo-Find-N2-1.jpg

نمایشگر اصلی این دستگاه دارای یک صفحه بلند با اندازه 7.1 اینچ، نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز و وضوح 1920 در 1792 است. اوپو همچنین برای نمایشگر خارجی از یک پنل 5.54 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس استفاده کرده است. هر دو نمایشگر از نوع AMOLED هستند و از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کنند.

در داخل، اوپو فایند N2 از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره می‌برد که با 12 یا 16 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. باتری این دستگاه دارای ظرفیت 4520 میلی‌آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند.

دوربین‌های روی پنل پشتی دستگاه شامل یک سنسور اصلی با دقت 50 مگاپیکسل از سونی به نام IMX890، یک لنز فوق عریض با دقت 48 مگاپیکسل و یک دوربین تله فوتو با دقت 32 مگاپیکسل و زوم اپتیکال 2 برابر می‌باشد. همچنین، در بالای هر دو نمایشگر دستگاه، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

Oppo-Find-N2.jpg

نرم‌افزار اجرایی گوشی تاشو اوپو، رابط کاربری ColorOS 13 که بر اساس اندروید 13 طراحی شده است، را اجرا می‌کند.

اوپو فایند N2 فلیپ

گوشی تاشو اوپو فایند N2 فلیپ به طور مشابه به گوشی‌های موتورولا ریزر و گلکسی زد فلیپ 4 طراحی شده است. این دستگاه دارای دو نمایشگر است، اما نمایشگر بیرونی آن عملکردهای محدودی انجام می‌دهد، از جمله نمایش نوتیفیکیشن‌ها یا استفاده به عنوان یک منظره‌یاب برای دوربین‌های دستگاه.

Oppo-Find-N2-Flip.jpg

نمایشگر اصلی دستگاه یک صفحه AMOLED با اندازه 6.8 اینچ و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز دارد. این نمایشگر از وضوح فول اچ‌دی پلاس، +HDR10 و طیف رنگی DCI P3 پشتیبانی می‌کند. نمایشگر خارجی نیز یک پنل OLED کوچک‌تر با اندازه 3.26 اینچ و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز دارد و وضوح 720p را ارائه می‌دهد.

از نظر مشخصات داخلی، اوپو فایند N2 فلیپ از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 پلاس بهره می‌برد و از 8، 12 یا 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. این گوشی تاشو توسط یک باتری با ظرفیت 4300 میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌شود که از شارژ سریع 44 وات پشتیبانی می‌کند.

سنسورهای قرار گرفته روی پنل پشتی دستگاه شامل دوربین اصلی با دقت 50 مگاپیکسل و یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض می‌شوند. همچنین، در بالای نمایشگر داخلی دستگاه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

Oppo-Find-N2-Flip-1.jpg

اوپو اعلام کرده که فایند N2 فلیپ به‌زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیق عرضه این دو مدل در بازار چین مشخص نشده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر