سرمایه یک معامله‌گر با اولین سرمایه‌گذاری ۲۰۰ دلاری، به دلیل رشد زیاد رمزارز PEPE، به ۱۳ میلیون دلار رسید

iujuy.jpg

یک معامله‌گر موفق، در سه هفته گذشته، ارز دیجیتالی PEPE را با قیمت ۲۶۳ دلار خریداری کرد. در حال حاضر، ارزش آن به چند میلیون دلار افزایش یافته است.

با توجه به داده‌های پلتفرم Arkham، یکی از معامله‌گران بازار رمزارز، حدود سه هفته پیش، تریلیون‌ها توکن از رمزارز میم کوین PEPE را از طریق یونی‌سواپ با قیمت ۲۶۳ دلار خریداری کرده است و پس از فروش بخشی از این رمزارز، همچنان ۹ میلیون دلار از این رمزارز را در اختیار دارد.

افزایش قابل توجه و البته شگفت‌انگیز ارزش رمزارز PepeCoin که چند هفته پیش معرفی شده بود و در حال حاضر بازار آن بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارد، برای افرادی که از ریسک پذیری خود برای سرمایه‌گذاری در این بازار اطمینان دارند، فرصتی باورنکردنی برای کسب ثروت فراهم کرده است.

به گزارش کوین‌دسک، یک معامله‌گر با نام مستعار Dimethyltryptamine.eth، حدود سه هفته پیش، ۲۶۳ دلار برای خرید چند تریلیون واحد از توکن‌های PEPE پرداخت کرد. بر اساس داده‌های شرکت تحقیقاتی Arkham Intelligence، این مبلغ اندک به سود ۳٫۸ میلیون دلاری تبدیل شده است و همچنین دارایی‌های باقی‌مانده در کیف پول این معامله‌گر حدود ۹ میلیون دلار ارزش دارد که تقریباً معادل سود پنج میلیون درصدی است.

3WOYMNTCIZFJPEY543HYNEACII.png
-

Dimethyltryptamine.eth از افزایش قابل توجه ارزش رمزارز PepeCoin سود بسیار چشمگیری به دست آورده است. بازار این رمزارز که در اوایل آوریل معرفی شده بود، در روز جمعه به طور شگفت‌انگیزی از یک میلیارد دلار فراتر رفت و به گفته‌ی کوین گِکو، در برخی موارد ارزشی بیشتر از آربیتروم داشت.

اما، تحلیلگران نگرانی‌هایی درباره مالکیت متمرکز رمزارز PepeCoin بیان کرده‌اند و به تعداد محدودی از معامله‌گران اشاره کرده‌اند که در ماه گذشته، مقادیر قابل‌توجهی از این رمزارز را در هنگام عرضه‌ی آن به دست آورده‌اند. LookOnChain پنج حساب متصل به کیف پول Pepecexwallet.eth را معرفی کرده است که توکن‌هایی را به‌طور مستقیم از قرارداد توزیع‌کننده دریافت کرده‌اند و پس از انتشار این پروژه، با مبلغ ۳۸۵ دلار، بیش‌ از ۸٫۸۷ تریلیون PEPE را خریداری کردند.

با توجه به Arkham، Dimethyltryptamine.eth یکی از اولین خریداران رمزارز PEPE بوده و در ردیف کیف پول‌های داخلی ذکر نشده است. این حساب در تاریخ ۱۴ آوریل، ۵٫۹۰۷ تریلیون توکن PEPE را با قیمت ۲۶۳ دلار خریداری کرده و حدود ۱۷ دلار هزینه‌ی گس برای این تراکنش پرداخت کرده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: coindesk

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر