بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهان، در فیلیپین مسدود خواهد شد

binance.jpg

دولت فیلیپین اطلاع داده است که به‌زودی دسترسی شهروندان به صرافی بایننس را مسدود می‌کند.

به گزارشرویترز، کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین روند مسدودسازی دسترسی به بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، را آغاز کرده است. در هفته‌ی گذشته، چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل و بنیان‌گذار Binance، به نقض قوانین ضدپول‌شویی آمریکا اعتراف کرد و از سمت خود استعفا کرد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین اعلام کرده است که Binance به‌صورت رسمی به‌عنوان شرکتی ثبت‌شده در این کشور شناخته نمی‌شود و هیچ‌گونه مجوزی برای فروش اوراق بهادار ندارد.

مسدودسازی Binance در فیلیپین قرار است طی سه ماه آینده انجام شود تا ساکنان این کشور زمان کافی برای بیرون‌کشیدن سرمایه‌ی خود داشته باشند.

دولت فیلیپین از گوگل و متا درخواست کرده است که هرگونه تبلیغ آنلاین درباره‌ی Binance را در این کشور متوقف کنند. این دولت اعلام کرده است که افرادی که از طریق Binance خرید و فروش انجام می‌دهند یا افراد را به استفاده از این صرافی ترغیب می‌کنند، با پیگرد قانونی روبه‌رو خواهند شد.

در هفته‌ی گذشته، دولت ایالات متحده اعلام کرد که Binance باید به‌دلیل نقض قوانین ضدپول‌شویی، ۴٫۳ میلیارد دلار جریمه بپردازد و مدیرعامل آن در دادگاه پاسخگو خواهد بود.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: reuters.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر