اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی نوت ۲۲ فاش شد

Untitled-1.jpg

اخبار جدیدی این روزها از گلکسی نوت ۲۲ سامسونگ به گوشی می‌رسد و حالا اطلاعات مفصلی از این پرچمدار در اختیارمان قرار گرفته است.

اگر بیاد داشته باشید چند روز پیش Ice Universe، افشاگر معروف گزارش داد که سامسونگ در حالا طراحی و کار برروی گلکسی نوت ۲۲ است تا سال آینده آن را رونمایی کند و شواهدی نیز از این دستگاه در زنجیره تأمین غول کره‌ای به‌چشم خورد، همین خبرها در رسانه‌ها مانند بمبی بود که ترکیده شد.

حالا افشاگری با نام mspoweruser امروز توییتی منتشر کرده که در آن تصویری دیده می‌شود که قاب گلکسی نوت ۲۲ را مشخص می‌کند و در ادامه توییت این افشاگر خوش‌نام را به‌همراه ترجمه‌اش مشاهده می‌کنید:

Let's talk about Note22 Ultra again. Someone saw its middle frame structure. It was very easy to recognize, so it was quickly confirmed that it was Note. Yes, it was still a right-angled design.

— Ice universe (@UniverseIce) September 18, 2021

اجازه دهید دوباره درباره نوت ۲۲ اولترا صحبت کنیم. شخصی ساختار قاب میانی آن را دیده است. تشخیص آن بسیار آسان بود؛ بنابراین، به‌سرعت تأیید شد که نوت است. بله، این هنوز یک طرح با زاویه راست بود.

آن گونه که پیداست به جای گوشه‌های گردتر خط‌ تولید S، از طرح مربعی مشابه خط نوت، دوباره استفاده خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد احتمالا گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ در سال آینده حاشیه‌های بسیار باریک خواهند داشت؛ بدین‌ترتیب، پیش‌نمایشی از آنچه در ذهن داریم که انتظار می‌رود در‌اختیارمان قرار گیرد. در‌ادامه، تصویری را مشاهده می‌کنید که او در توییتر از طرح احتمالی دستگاه منتشر کرده است:

samsungg2.webp
-

این دستگاه احتمالا با طرح مفهومی زیر مطابقت دارد:

samsungg.webp
-

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MSPOWERUSER

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر