سامسونگ نام تجاری گلکسی نوت را تمدید نکرد

Untitled-1.jpg

کمپانی سامسونگ از سال گذشته اعلام کرد که در سال میلادی جاری از سری گلکسی نوت رونمایی نخواهد کرد. اکنون اطلاعات جدیدی در رابطه با این شرکت و برند محبوب نوت منتشر شده که نشان می‌دهد، سامسونگ نام گلکسی نوت را دوباره ثبت نکرده و احتمالا در آینده نزدیک برنامه‌ای برای معرفی مدل جدید این سری ندارد.

وب‌سایت GalaxyClub اطلاعات مهمی را کشف کرده که مربوط به ثبت مجدد نشان‌های تجاری سامسونگ است؛ گفته شده که کره‌ای‌ها تا این لحظه فقط نشان تجاری گلکسی A، گلکسی M، گلکسی S و گلکسی Z را به ثبت رسانده‌اند. بدون شک کاربران بسیاری در جهان دوست‌دار برند گلکسی نوت هستند که انتظار می‌کشند، حداقل در آینده نزدیک شاهد رونمایی از نسخه جدید باشند.

سامسونگ به‌تازگی تمرکز خود را روی سری گلکسی Z گذاشته و آینده را از آن گوشی‌های تاشو می‌داند. مهم‌ترین قابلیت سری گلکسی نوت قلم هوشمند S Pen بود که اوایل سال جاری میلادی برای اولین بار برای گلکسی S21 اولترا عرضه شد. این شرکت همچنین چند هفته پیش گلکسی زد فولد ۳ را معرفی کرد که از S Pen پشتیبانی می‌کند.

galaxy-note-20-price.jpg
-

با این تفاسیر بسیاری از کاربران در سراسر جهان خواستار بازگشت سری خاطره‌انگیز گلکسی نوت هستند که وجود شکاف اختصاصی برای نگهداری از قلم را مزیت قابل توجهی برای این گوشی به حساب می‌آورند. آخرین نسل این برند موبایل در سال 2020 و با نام گلکسی نوت 20 راهی بازار شد.

پیش‌تر گروهی ۱۵ هزار نفره از طرفداران محصولات سری گلکسی نوت با امضای یک کارزار آنلاین از سامسونگ خواسته بودند که در نیمه اول ۲۰۲۲ مدل جدیدی از این خانواده را به بازار بفرستد. با این وجود، اکنون دیگر بعید به نظر می‌رسد که حداقل در یک سال آینده شاهد معرفی نسل جدیدی از خانواده گلکسی نوت باشیم.

غول کره‌ای همچنین در تیر ماه نام تجاری Flex Note را ثبت کرده بود. این نام می‌تواند مربوط به محصولات تاشو با پشتیبانی از قلم S Pen باشد تا شاید از این طریق بتواند به نیاز کاربران سری نوت پاسخ بدهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: SamMobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر