کامپیوترهای گیمینگ مجهز به پردازنده پرچمدار Core i9-14900K فقط برای دقایقی به فروش گذاشته شدند

intel.jpg

با توجه به گزارش‌های تازه‌ای، اگرچه پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند، اما اخیراً کامپیوترهای آماده مجهز به این پردازنده‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی ظاهر شده‌اند. در این متن، ما به معرفی و بررسی کامپیوترهای گیمینگ مجهز به پردازنده Core i9-14900K اینتل خواهیم پرداخت.

وبسایت VideoCardz به گزارش داده است که فروشگاه معروف Newegg به تازگی کامپیوترهای آماده مجهز به پردازنده Core i9-14900K اینتل را در وبسایت خود لیست کرده است.

شرکت‌های Skytech و CLX، سازندگان کامپیوترهای آماده، آماده‌اند محصولات جدید خود را با استفاده از پردازنده‌های نسل چهاردهم Raptor Lake Refresh در هفته آینده عرضه کنند. Newegg چند کامپیوتر گیمینگ مجهز به Core i9-14900K را برای مدتی در وبسایت خود منتشر کرده و سپس آن‌ها را حذف کرده است.

14900K-PC2-850x426.jpg

یکی از این سیستم‌ها از شرکت CLX می‌باشد و دارای پردازنده 24 هسته‌ای قدرتمند Intel i9-14900K، 128 گیگابایت حافظه RAM DDR5 (مشخصات دقیق ناشناخته)، 2 ترابایت حافظه SSD، هارد دیسک 6 ترابایتی و کارت گرافیک RTX 4090 است. طبق لیست Newegg، این سیستم قدرتمند با قیمت 6999 دلار به فروش می‌رسد. همچنین، این سیستم دارای طراحی جذابی در پنجره جانبی خود با نام "پاشش خون" است. اگرچه هنگام خرید، گزینه‌ای برای انتخاب نسخه بدون این طراحی نیز وجود دارد.

سیستم دیگری از شرکت Skytech نیز شباهت‌های زیادی به سیستم CLX دارد، از جمله داشتن پردازنده Core i9-14900K اینتل و کارت گرافیک RTX 4090 انویدیا. با این حال، این کامپیوتر گیمینگ در چند نکته کلیدی با سیستم CLX متفاوت است. به عنوان مثال، این سیستم فاقد هارد درایو 6 ترابایتی است و دارای 64 گیگابایت حافظه RAM می‌باشد. همچنین، سیستم Skytech شامل یک کیبورد و ماوس نیز می‌شود و با قیمت مقرون به صرفه‌تری به ارزش 3899 دلار به بازار عرضه می‌شود.

14900K-PC-850x465.jpg

منتظر معرفی و عرضه رسمی پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل هستیم و انتظار می‌رود که هر دوی این محصولات پس از معرفی، مجدداً برای خرید در دسترس باشند. مهمترین ویژگی این پردازنده Core i9-14900K، دارا بودن 24 هسته و فرکانس توربوی 6.0 گیگاهرتز است که از آن به عنوان سریع‌ترین پردازنده در خانواده نسل چهاردهم اینتل یاد می‌شود. همچنین، سری Raptor Lake Refresh آخرین نسلی است که برای پلتفرم LGA1700 عرضه می‌شود. این اطلاعات مهم برای علاقه‌مندان به تکنولوژی و بازی‌های رایانه‌ای است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videocardz

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر