طرح مفهومی ریزر میز شما را به یک کامپیوتر ماژولار تبدیل می‌کند

Untitled-1.jpg

ریزر یکی از کمپانی‌هایی هست که هر ساله در نمایشگاه CES از طرح‌های مفهومی عجیبی رونمایی می‌کند؛ امسال نیز این کمپانی رسم هر ساله خود را دنبال کرده و جدیدترین طرح خود را یعنی میزی که به یک کامپیوتر ماژولار تبدیل می‌شود را با نام پروژه سوفیا معرفی کرده.

این میز از ۱۳ ماژول مختلف پشتیبانی می‌کند که کاربران می‌توانند ماژول‌هایی مانند پنل‌های لمسی، نمایشگرهای ثانویه، شارژ بی‌سیم، گرم‌کننده‌ی ماگ، میکسر صدا، ابزار نظارت بر عملکرد سیستم و دیگر موارد را اضافه کنند.

در این طرح جذاب، کاربران با توجه به نیازهای خود قادر به شخصی‌سازی این میز پیشرفته خواهند بود. در رابطه با بخش کامپیوتر هم باید بگوییم که سیستم موردنظر با این میز یکپارچه شده و البته کاربران در صورت خرید پردازنده یا کارت گرافیک جدید به راحتی قادر به تعویض این قطعات هستند. همچنین باید به بهره‌گیری از یک پنل اولد غول‌پیکر (۶۵ یا ۷۷ اینچ) هم اشاره کنیم که می‌تواند بازی‌ها را با بهترین کیفیت ممکن نمایش دهد.

2-7.jpg
-

البته مانند دیگر طرح‌های پر زرق‌وبرق ریزر، این طرح هم قرار نیست به واقعیت تبدیل شود. روی هم رفته ساخت کامپیوترهای ماژولار کار راحتی نیست. در هر صورت نمی‌توانیم جذاب بودن چنین طرحی را کتمان کنیم. ریزر بار دیگر ثابت کرده که از ارائه‌ی ایده‌های عجیب و نوآورانه ترسی ندارد ولی در نهایت این طرح در حد همان ایده باقی می‌ماند. البته شاید در آینده‌ی نه‌چندان دور، میزهای یکپارچه با کامپیوتر راهی بازار شوند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: THEVERGE

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر