گوشی گیمینگ ردمی با پردازنده‌ی دایمنسیتی 1200 و قیمت مناسب معرفی می‌شود

گوشی گیمینگ ردمی.jpg

ردمی در نظر دارد تا نهایتاً یک ماه دیگر از گوشی گیمینگ خود با قیمت بسیار مناسب، همراه با تراشه‌ی دایمنسیتی 1200، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 67 واتی و دکمه‌های کناری رونمایی کند.

انتظار داریم که ردمی در همین ماه گوشی گیمینگ خود را معرفی کند. بنا بر اطلاعاتی که از منابع چینی منتشر شده است، این گوشی گیمینگ ردمی از نمایشگر E4 امولدی که توسط سامسونگ ساخته شده است بهره خواهد برد که این نمایشگر دارای رفرش ریت 144 هرتزی خواهد بود.

در درون این گوشی گیمینگ، شاهد به کارگیری پردازنده‌ی دایمنسیتی 1200 خواهیم بود. این پردازنده یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های موبایلی است اما حتماً می‌دانید که قدرت این پردازنده در حد و اندازه‌ی اسنپدراگون 888 نیست. استفاده از این پردازنده‌ی قدرتمند باعث می‌شود که گوشی گیمینگ ردمی بتواند از پس انواع فرآیندها و بازی‌ها بربیاید اما در عین حال به دلیل عدم استفاده از اسنپدراگون 888، قیمت آن پایین‌تر بیاید. همین نکته باعث می‌شود که گوشی گیمینگ ردمی برای عده‌ی زیادی از کاربران ارزش خرید بالایی پیدا کند.

ویژگی دیگری که به این گوشی نسبت داده می‌شود، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از شارژ سریع 67 واتی هم پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که در تصویر منتشر شده از این گوشی می‌بینید، به نظر می‌رسد گوشی گیمینگ ردمی، درست مانند گوشی‌های گیمینگ بلک شارک (که باز هم زیر مجموعه‌ی شیائومی است)، از کلیدهایی در قاب گوشی بهره می‌برد.

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم، قیمت این گوشی یکی از جذابیت‌های آن است و گفته می‌شود که شروع قیمت آن از 305 دلار است. این قسمت برای یک گوشی گیمینگ نه تنها برای بازار سراسر دنیا جذاب است، حتی در بازار چین هم که یک بازار اشباع شده با گوشی است، گزینه‌ی مورد توجهی خواهد بود. به هر ترتیب برای اطلاع از مشخصات دقیق و قیمت این گوشی گیمینگ ردمی، تنها باید تا یک ماه آینده منتظر بمانیم.

اخبار مرتبط:

راگ فون 5؛ گوشی گیمینگ ایسوس با 18 گیگابایت رم معرفی شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر