Redmi K30 Pro از پردازنده اسنپدراگون 865 بهره خواهد برد

wwwsdf.jpg

شیائومی رسما اعلام کرد که گوشی ردمی K30 Pro را با پردازنده اسنپدراگون 865 راهی بازار خواهد کرد.

ماه گذشته شیائومی ردمی K30 Pro با پردازنده اسنپدراگون 865 در برخی از گیک‌بنچ‌ها دیدده شد. اما امروز این شرکت به صورت رسمی اعلام کرد که این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 865 به عنوان قلب تپنده این تلفن هوشمند استفاده خواهد کرد.

همچنین این تلفن هوشمند از تکنولوژی 5G بهره خواهد برد. در خصوص این گوشی اطلاعات کمی در دسترس است اما می‌دانیم که صفحه نمایش این دستگاه نسبت به قبل تغییرات زیادی داشته و گویا ردمی K30 Pro با نمایشگری بی‌نظیر ارائه خواهد شد.

gsmarena_001 (2).jpg
پردازنده اسنپدراگون 865 در ردمی K30 Pro -

شیائومی هنوز هیچ جزئیات دیگری از K30 Pro فاش نکرده است، اما شایعات زیادی خبر از باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 33W می‌دهد.

شیائومی برای این گوشی یک دوربین چهارگانه را در نظر گرفته که لنز اصلی آن 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 است. تمامی شایعات دیگر در حاله‌ای از ابهام است این‌ها تمامی اخباری بود راجب این دستگاه که تا به امروز نقل شده، که به اطلاع شما رساندیم.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر