تاریخ رسمی معرفی ردمی K30 Pro اعلام شد؛ پرچمدار 2020 ردمی

redmi k30 Pro تصویر

پس از مدت‌های شایعه و انتظار، بالاخره تاریخ رسمی معرفی گوشی ردمی K30 Pro، که پرچمدار 2020 ردمی به همراه برخی مشخصات آن فاش شد.

ردمی، زیر برند اقتصادی شیائومی که محبوبیت خاصی در بین کاربران در سراسر دنیا دارد، چندی پیش از گوشی ردمی K30 خود، که ارزان قیمت‌ترین گوشی 5G دنیا هم لقب گرفت، رونمایی کرد. حالا نوبت به نسخه پرو این گوشی رسیده است که پرچمدار 2020 ردمی خواهد بود. پس از مدت‌های شایعه حالا تاریخ رسمی معرفی ردمی K30 Pro به همراه برخی مشخصات آن فاش شده است. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

تاریخ معرفی ردمی K30 پرو

تا به امروز تنها می‌دانستیم که ردمی K30 پرو در نیمه اول سال 2020 رونمایی خواهد شد. حالا اما به لطف انتشار تصاویر تبلیغاتی از این گوشی، مشخص شده است که ردمی در نظر دارد در تاریخ 24 مارس، یعنی 5 فروردین ماه رسما از ردمی K30 Pro رونمایی کند.

تصویر تبلیغاتی از ردمی K30 Pro
تصویر تبلیغاتی از ردمی K30 Pro -

مشخصات ردمی K30 Pro

تا به اینجا مشخص شده است که ردمی K30 pro از پردازنده اسنپدراگون 865 کوالکام بهره خواهند برد که از تکنولوژی 5G هم پشتیبانی می‌کند.

همچنین همانطور که در تصاویر می‌بینید، این گوشی از نمایشگر بدون ناچ و هیچ گونه بریدگی بهره می‌برد و در مقابل ردمی برای این گوشی از دوربین سلفی پاپ آپ بهره برده است.

از آنجایی که ردمی K30، به نمایشگری با رفرش ریت 120 هرتزی مجهز شده بود، نسخه پرو این گوشی هم بدون شک حداقل از چنین نمایشگر با رفرش ریت 120 هرتزی بهره خواهد برد. البته چیزی که هنوز از آن مطمئن نیستیم، نوع نمایشگر خواهد بود. درواقع هنوز مشخص نیست که ردمی K30 Pro از نمایشگر AMOLED بهره خواهد برد و یا به همان نمایشگر LCD اکتفا خواهد کرد.

redmi k30 Pro تصویر
تصاویر فاش شده از گوشی هوشمند ردمی K30 Pro -

همانطور که در تصاویر فاش شده‌ی بالا می‌بینید، ردمی K30 Pro از دوربین اصلی چهارگانه بهره خواهد برد که در پنل پشتی و در بخشی دایره شکل قرار گرفته است. بنا به شایعات گفته می‌شود که لنز اصلی این دوربین چهارگانه، لنز 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 خواهد بود اما هنوز هیچ مشخصاتی درباره سایر لنزهای به کار رفته در دوربین این گوشی فاش نشده است.

نسخه معمولی این گوشی، ردمی K30، به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 27 واتی مجهز شده بود و اما حالا به نظر می‌رسد که ردمی K30 Pro به همراه یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 33 واتی راهی بازار شود.

با این وجود برای اطلاع دقیق از مشخصات این پرچمدار ردمی، باید تا 5 فروردین ماه منتظر بمانیم.

پیشنهاد فیسیت: جعبه گشایی ردمی K30 شیائومی، ارزان قیمت‌ترین گوشی 5G دنیا

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر