شیائومی از ساعت هوشمند ردمی واچ ۲ رونمایی کرد

Untitled-1.jpg

کمپانی شیائومی در کنار رونمایی از سری دردمی نوت 11 از هدفونی با نام ردمی بادز ۳ نسخه یوث و ساعت هوشمند ردمی واچ ۲ که مجهز به نمایشگر ۱.۶ اینچی امولد است، رونمایی کرد.

این ساعت هوشمند شیائومی نسبت به نسل قبلی خود از حاشیه‌های کمتری برخوردار است؛ چرا که مجهز به صفحه‌نمایش 1.6 اینچی امولد ۳۶۰ در ۳۲۰ پیکسل است. در حالیکه نسل قبلی نمایشگر ۱.۴ اینچی IPS LCD بهره می‌برد.

این ساعت هوشمند ردمی، در بخش کارایی نیز نسبت به نسل قبلی پیشرفت خوبی داشته و باتری این دستگاه نیز با یک بار شارژ شدن تا ۱۲ روز به کاربران خودش شارژدهی دارد. ردمی واچ ۲ از چیپست آپولو ۳.۵ بهره می‌برد و از ۱۱۷ حالت مختلف ورزشی از جمله شنا پشتیبانی می‌کند و تا فشار ۵ اتمسفر تا عمق ۵۰ متر در برابر نفوذ آب مقاوم است.

بلتبغت.jpg
-

همچنین ساعت هوشمند جدید شیائومی مجهز به سیستم پایش خواب، پایش ضربان قلب و حسگر سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) پشتیبانی می‌‌کند. با وجود بهره‌مندی از نمایشگر بزرگتر و باتری قوی‌تر، ردمی واچ ۲ وزن سبکی دارد و ۴ گرم نیز از نسل قبلی خود سبک‌تر است. گفتنی است این ساعت هوشمند از چهار سیستم موقعیت یابی جهانی GPS، GLONASS، Galileo و BeiDou نیز پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند این ساعت هوشمند جدید را در ۳ ترکیب رنگ مختلف بدنه و ۶ ترکیب رنگ بند با قیمت ۶۳ دلار خریداری کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gadgets

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر