اولین تبلت ریلمی با نام ریلمی پد و قیمت پایه ۱۹۰ دلار

Untitled-1.jpg

مدتی پیش بود که اولین لپ‌تاپ ریلمی رونمایی شد؛ حالا این کمپانی تصمیم گرفته به بازار تبلت‌ها نیز ورود کند و از همین رو تبلتی مجهز به چیپ دیمنسیتی ۸۱۰ با نام ریلمی پد رونمایی کرده است.

تبلت جدید کمپانی ریلمی با نمایشگر 10.4 اینچی IPS LCD عرضه خواهد شد که با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل خواهد بود و بدنه ۶.۹ میلی‌متری آن بسیار باریک است. این تبلت با میزان رم 3 و 4 گیگابایت و پردازنده هلیو G80 روانه بازار می‌شود که حافظه داخلی آن فقط 32 و 64 گیگابایتی است. همچنین با پشتیبانی از اسلات کارت microSD کاربران می‌توانند ظرفیت حافظه آن را ارتقا دهند.

gsmarena_012.jpg
-

ریلمی برای اولین تبلت خود دو دوربین ۸ مگاپیکسلی HD در نظر گرفته که یکی از آن‌ها روی پنل پشتی و دیگری در پنل جلویی دستگاه قرار گرفته است. داخل آن نیز یک باتری ۷۱۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد که از شارژ سریع ۱۸ وات و فناوری شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند. همچنین چهار اسپیکر در چهار گوشه تبلت قرار دارد که از فناوری صدای فراگیر دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

در بخش نرم‌افزار نیز ریلمی پد از اندروید ۱۱ و رابط کاربری خصوص تبلت این شرکت بهره می‌برد که نسخه جدید و بهبود یافته‌ای از رابط کاربری Realme UI برای نمایشگرهای بزرگتر است.

gsmarena_014.jpg
-

تبلت ریلمی پد در سه نسخه مختلف و رنگ‌های طلایی و خاکستری روانه بازار خواهد شد. نسخه‌های مختلف این تبلت شامل نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی با پشتیبانی از Wi-Fi، نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی با پشتیبانی از Wi-Fi و LTE و درنهایت نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی با پشتیبانی از Wi-Fi + LTE می‌شود که به ترتیب ۱۹۰، ۲۱۵ و ۲۴۵ دلار قیمت دارند. اولین تبلت شرکت ریلمی در تاریخ ۲۵ شهریور فروش خود را آغاز خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techradar

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر