رندرهای اولین تبلت ریلمی برجستگی دوربین و درگاه قلم را نشان می‌دهند

Untitled-1.jpg

هفته گذشته بود که اخباری مربوط به اولین تبلت کمپانی ریلمی منتشر شد؛ حالا رندرهایی از این تبلت فاش شده است که می‌توانیم ویژگی‌های ظاهری این محصول را ببینیم. قرار است که اولین تبلت کمپانی ریلمی با نمایشگر 10.4 اینچی ارائه شود و ابعاد آن هم ۲۴۶.۱ در ۱۵۵.۸ میلی‌متر باشد. ضخامت این تبلت نیز 6.8 اینچی خواهد بود.

زبان طراحی ریلمی برای این تبلت تا حد زیادی شبیه به مدل‌های جدید آیپد است که مثلا با لبه‌های تخت و گوشه‌های گرد رونمایی شده بودند. ریلمی برای این تبلت خود در بخش بالا و پایین اسپیکرهای استریو تعبیه کرده است. در پایین این محصول نیز شاهد درگاه USB-C هستیم. در سمت چپ بخش پایینی هم یک درگاه دیده می‌شود که طبق اعلام سایتی که این تصاویر را منتشر کرده، مربوط به قلم استایلوس است.

Realme-Pad-3.jpg
-

دکمه‌های تنظیم صدا در قسمت سمت راست بدنه دیده می‌شود و دکمه پاور نیز در بالا این تبلت قرار گرفته. همچنین پایین این دکمه‌ها درگاه مربوط به کارت حافظه microSD یا سیم‌کارت توجه را جلب می‌کند. از دیگر ویژگی‌ها می‌توانیم به برجستگی دوربین اصلی اشاره کنیم.

Realme-Pad-4.jpg
-

این دوربین در سمت چپ بخش فوقانی پنل پشتی قرار گرفته و ضخامت آن ۱.۲ میلی‌متر است. بر اساس اطلاعات فاش شده، این تبلت از یک دوربین سلفی هم بهره می‌برد ولی در تصاویر رندر نمی‌توانیم این دوربین را ببینیم. روی هم رفته اطلاعات چندانی از اولین تبلت ریلمی فاش نشده و هنوز معلوم نیست که چه زمانی رونمایی می‌شود. اما با توجه به سابقه‌ی این شرکت، احتمالا با تبلت جذاب و مقرون‌به‌صرفه‌ای سروکار داریم.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Android Authority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر