ریلمی با ثبت نام تجاری MagDart احتمالا روی توسعه فناوری مشابه مگ‌سیف اپل کار می‌کند

Untitled-1.jpg

کمپانی ریلمی نام تجاری «MagDart» را به ثبت رسانده و حالا گفته می‌شود که بر روی توسعه فناوری مشابه شارژ سریع مگ‌سیف اپل نمرکز کرده است.

کمپانی اپل سال گذشته از فناوری شارژ سریع مگ سیف برای سری آیفون 12 معرفی کرد. با استفاده از این گجت کاربران می‌توانند با استفاده از آهن‌ربایی که در زیر پنل پشتی گوشی‌ها قرار می‌گیرد، موبایل خود را به شارژ متصل کنند. با این وجود، می‌توان گفت که شرکت تولیدکننده موبایل چینی نیز ممکن است روی فناوری مشابهی کار کند. درخواست برند تجاری جدید شرکت ریلمی در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت شده است.

براساس توضیحاتی که ارائه شده و نامی که به ثبت رسیده، مشخص است که کمپانی ریلمی به دنبال ماجراجویی جدید است و در حال کار کردن بر روی گوشی جدید برای ارائه شارژ سریع است. هنوز اخبار دقیق و موثقی از این فناوری منتشر نشده و این شرکت هنوز هیچ اعلامیه رسمی در مورد آن منتشر نکرده است.

what_is_magsafe_thumb1200_4-3.jpg
-

مستنداتی که توسط MySmartPrice منتشر شده است نشان می‌دهد که نام تجاری MagDart که به ثبت رسیده در وبسایت CGPDTM هند منتشر شده است. با همین خبر می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فناوری شارژ ریلمی احتمالا به زودی در هند معرفی خواهد شد. هر چند هنوز برای تایید این اخبار بسیار زود است و باید منتظر ارائه اطلاعات بیشتری از سوی شرکت چینی ریلمی باشیم.

مدتی پیش بود که کمپانی ریلمی برند تجاری دیگری تحت نام کوتاه D به ثبت رساند که همان زمان گفته شد این شرکت چینی برنامه دارد تا به دنیای محصولات خانگی هوشمند ورود کند. سامسونگ نیز در چند وقت گذشته نام‌های تجاری زیادی مانند «Flex Note»، «زد اسلاید» و «زد رول» را به ثبت رسانده بود که به ترتیب به گوشی نوت تاشویی در آینده، دستگاه جدیدی برای خانواده گوشی‌های گلکسی زد و در نهاییت نیز گوشی که قابلیت رول شونده را داشته باشد و با قلم S Pen ارائه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: indiatoday

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر