اپل از پک باتری مگ‌سیف با قیمت ۹۹ دلار رونمایی کرد

Untitled-1.jpg

کمپانی اپل در سکوت خبری و بدون سر و صدا از یک باتری مگ‌سیف جدید رونمایی کرده است. این مگ سیف به شکلی طراحی شده است که می‌توان از آن برای آیفون‌هایی مانند آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس استفاده نمود.

نحوه کار این گجت جدید اپل به این صورت است که می‌توان با استفاده از نیروی آهن‌ربایی آن را به قسمت پشتی تمامی مدل‌های آیفون ۱۲ متصل کرد تا عملیات شارژ به صورت کامل انجام شود. در واقع آهن‌ربا‌های به کار رفته در آیفون باعث می‌شوند که این پک باتری به شکل مناسبی در قسمت پشتی آیفون قرار بگیرد.

بهمن ماه سال 1399 بود که بلومبرگ در خبری مدعی شد، اپل در حال ساخت یک شارژر همراه مگ سیف در قالب یک وسیله جانبی برای آیفون 12 است. مگ سیف به تکنولوژی انحصاری اپل برای انتقال بی‌سیم نیرو اطلاق می‌شود که از سری مک در سال 2006 تا به امروز مورد استفاده بوده است. البته بلومبرگ مدعی شد که بنابر برخی مشکلات نرم‌افزاری این پروژه متوقف شده است.

apple-magsafe-battery-pack.jpg
-

اما روز گذشته در سکوت کامل خبری، اپل شارژر همراه مگ سیف را با قیمت 99 دلار از طریق فروشگاه آنلاین خود برای فروش گذاشت تا به شایعات پایان دهد و انتظارها برای این دستگاه به پایان برساند.

کمپانی اپل ادعا می‌کند، شارژر همراه مگ سیف می‌تواند در حالت اتصال به آداپتور 20 واتی یا بالاتر، آیفون 12 را با قدرت 15 وات شارژ کندو روند شارژ با به پابان برساند. ولی در حالت بدون اتصال تنها می‌تواند با قدرت 5 وات آیفون کاربران را شارژ کند. البته یکی از نکات قابل توجه این است که در صورت اتصال مگ سیف به آیفون و شارژ کردن گوشی اپل از طریق کابل اداپتور، این گجت نیز شارژ خواهد شد. اپل همچنین اعلام کرده است شارژر همراه مگ سیف تنها با آداپتور 20 واتی یا بالاتر شارژ خواهد شد.

ذکر این نکته ضروری است اپل هنوز اعلام نکرده است شارژر همراه مگ سیف تا چندبار می‌تواند آیفون را شارژ کند و یا حتی گفته نشده که همراه مگ سیف کابل و شارژر نیز عرضه خواهد شد یا خیر. براساس وبسایت 9to5Mac، این شارژر همراه ظرفیتی برابر 1460 میلی‌آمپر دارد که برای یک بار کامل شارژ کردن آیفون 12 مینی کافی به نظر می‌رسد.

apple-magsafe-battery-pack-.jpg
-

در پایان باید اشاره کرد که شارژر همراه مگ سیف تنها در رنگ سفید عرضه خواهد شد و روی بدنه ان تنها درگاه لایتنینگ برای شارژ ان به چشم می‌خورد.



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر