شارژر مغناطیسی MagSafe قابلیت شارژ پیکسل 5 و گلکسی زد فولد 2 را دارد

شارژ شدن گلکسی زد فولد 2 توسط MagSafe.jpg

اپل همراه با آیفون‌های 12، از شارژر مغناطیسی MagSafe هم رونمایی کرد که به ادعای اپل تنها امکان شارژ آیفون‌های 12 را دارد. با این وجود حالا مشخص شده که گوشی‌های گوگل پیکسل 5 و گلکسی زد فولد 2 هم با این شارژر مغناطیسی شارژ می‌شوند.

در مراسم Hi, Speed، هفته گذشته اپل از آیفون‌های جدید خود رونمایی کرد. در کنار این اعضای جدید که ستاره‌ی رویداد هم بودند، اپل از شارژر مغناطیسی MagSafe هم رونمایی کرد. این وسیله شارژری است که به پشت آیفون می‌چسبد و آن را شارژ می‌کند.

اگرچه اپل اعلام کرده است که شارژر مغناطیسی MagSafe به چهار مدل آیفون 12 محدود است و تنها توانایی شارژ آن‌ها را دارد، اما حالا ویدئویی از یوتیوبر معروف zollotech، نشان می‌دهد که این گوشی گوگل پیکسل 5 هم به خوبی با این شارژر مغناطیسی، شارژ می‌شود. همانطور که در ویدئو زیر می‌بینید، MagSafe به سادگی در پشت گوگل پیکسل 5 می‌چسبد و سریعاً شروع به گوشی می‎‌‎کند. با این حال به ادعای اپل، با استفاده از کیس شارژ MagSafe، می‌‌توان آیفون‌های 12 را به صورت وایرلس شارژ کرد اما هنوز مطمئن نیستیم که آیا این قابلیت در گوگل پیکسل 5 هم پشتیبانی می‌شود یا نه. ضمناً شارژر MagSafe قابلیت شارژ گوشی‌های آیفون 12 تا 15 وات را دارد، اما در خصوص گوگل پیکسل 5، تنها تا 12 وات شارژ وایرلس را پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر گوگل پیکسل 5، به نظر می‌رسد که گوشی تاشو جدید سامسونگ، گلکسی Z Fold 2 هم به وسیله‌ی این شارژ مغناطیسی اپل، شارژ شود. جالب است بدانید که MagSafe برای شارژ کردن دستگاه، نیاز دارد که به پشت دستگاه بچسبد که البته بسیاری از گوشی‌ها این ویژگی را ندارند اما گلکسی زد فولد 2 این قابلیت را دارد. البته این گوشی هم مانند گوگل پیکسل 5، توانایی شارژ شدن با سرعت 15 وات به وسیله‌ی این شارژر را ندارد و به 5 یا 7 وات اکتفا می‌کند.

در آخر باید اشاره کنیم که بعد از چسبیدن شارژر به پشت دستگاه، بدون هیچ مشکلی می‌توانید گوشی را در دست گرفته و با آن کار کنید.

اخبار مرتبط:

شارژر مغناطیسی MagSafe برای آیفون‌‌های جدید اپل رونمایی شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidcentral و phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر