اولین تصاویر لپ تاپ در دست ساخت ریلمی فاش شد

Untitled-1.jpg

اخیرا تصاویری در اینترنت دست به دست می‌شود مبنی بر طراحی ظاهری اولین لپ‌تاپ ریلمی، این شرکت براساس اعلام رسمی نام این لپ‌تاپ را ریلمی بوک خواهد گذاشت.

در گزارشی که وب‌سایت GSMArena منتشر کرده بسیار مفصل به این تصاویر پرداخته شده و از ورود یکی دیگر از شرکت‌های چینی به بازار لپ‌تاپ‌ها خبر داده. مدتی پیش گفته می‌شد که کمپاننی ریلمی تصمیم گرفته تا از اولین لپ‌تاپ خود رونمایی کند و اما اکنون گزارش‌هایی به همراه تصاویر منتشر شده که از زوایای مختلف، ما را با طراحی لپ‌تاپ جدید شرکت چینی آشنا می‌کند.

realme-book-bbk-electronics-laptop-leaked.webp
-

قرار است که ریلمی بوک با نسبت ابعاد ۳ به ۲ نمایشگر عرضه شود که این یعنی مقداری حاشیه در اطراف صفحه‌نمایش خواهیم دید. در قسمت پایین این صفحه‌نمایش لوگو ریلمی را شاهد خواهیم بود و در لبه کنار سمت چپ نیز دو درگاه USB-C مشاهده می‌کنیم. این اخبار منتشره هنوز از سوی شرکت ریلمی تایید نشده است؛ اما می‌توان حدس زد که ریلمی بوک از طریق درگاه USB شارژ می‌شود.

در تصاویری که مشاهده می‌کنید، مشخص شده است که در در قسمت پایینی لپ‌تاپ، بریدگی برای خروج صدای بلندگوهای استریو قرار گرفته است، اما متاسفانه در این گزارش بحثی راجب آن نشده و تنها چیزی که راجب این لپ‌تاپ می‌دانیم این است که مبتنی بر ویندوز ۱۰ به بازار عرضه خواهد شد. این محصول جدید ریلمی گفته می‌شود که با پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل یا آخرین پردازنده‌های رایزن AMD به بازار عرضه شود؛ اما این امکان نیز وجود دارد که ریلمی بوک برای بازار محصولات اقتصادی نیز برنامه داشته باشد و از از سخت‌افزار ضعیف‌تری بهره ببرد.

realme-book-bbk-electronics-laptop-leaked-2.webp
-

در شایعات بسیار گفته می‌شود که محصول دیگری نیز از این برند با نام ریلمی پد قرار است که به بازار عرضه شود. ریلمی پد برخلاف ریلمی بوک که مبتنی بر ویندوز ۱۰ نخواهد بود و از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌گیرد. براساس انتظارات هر دو این محصول را در تاریخ ۱۵ ژوئن مصادف با 25 خرداد است‌، رونمایی شوند.

متاسفانه تا به الان همین اطلاعات منتشر شده و هنوز خبری از قیمت و مشخصات سخت‌افزاری این محصولات ریلمی نشده است. نظر شما در رابطه با این خبر چیست فکر می‌کنید که آیا ریلمی می‌تواند در این زمینه موفق حاظر شود؟

realme-book-bbk-electronics-laptop-leaked-6-1536x1155.webp
-

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ali

شنبه, 22 خرداد 1400

سلام با تشکر از مطالب مفیدتون
در متن بالا دو بار کلمه " راجع به " به اشتباه "راجب" تایپ شده است

پاسخ

ثبت نظر